chucky.swe Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 SAW Är riktigt bra annars så är Silent Hill halv kuslig ibland men den är nästan för ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 SAW Är riktigt bra annars så är Silent Hill halv kuslig ibland men den är nästan för ny? Men Saw är inte skrämmande. Den är bara lite ryslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Tack för tipsen .. Får se vad jag hittar på .. för övrigt är The Descent inte bra, har haft den i ett halvår minst och nejtack, usch. inte en skrämmande första gången. Blair Witch Project var länge sen jag såg, kanske vore nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Saló or the 120 days of sodom. Den är sjuk. Vilket gör den läskig i mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag blev galet påverkad av Signs vilket på något sätt är riktigt patetsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 The Blair Witch Project måste vara grymt överskattad. Fattade inte vad som var så bra med den filmen. När den var ny kan jag tänka mig att den var lite cool, men nu känns den bara B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Elefantmannen (the elephant man) Den som är svartvit från 1980. Redigerad 27 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Spökfilmer avskyr jag, allt annat går bra. Älska vampyr-filmer, Zombie-filmer Den som skrämt mig mest är nog Besökarna eller vad den hette, tro det eller ej Den är svensk The Ring är väldigt hemsk att se ensam, men inte med en flickvän bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Elefantmannen (the elephant man) Den som är svartvit från 1980. Fanns inte den stackarn på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Fanns inte den stackarn på riktigt? Jo, han fanns på riktigt. Levde på 1800-talet. Men se filmen om honom! Den är riktigt obehaglig ibland. Både om man ser på hur han såg ut, och framförallt hur han blev behandlad! Jag fick mardrömmar... Här är en bild hur han skulle sett ut om han inte hade haft den där sjukdomen: Alltså, filmen är väldigt gripande! Edit: Han dog i sömnen. Han kunde inte sova på vanligt sätt egentligen, men då han gjorde det bröt iaf hans nacke pga av hans stora huvud. Redigerad 28 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 "Det spökar" eller nåt, såg den i 7-årsålder och var förstörd i ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Inte sett så många, efter jag sett "Scream" i hyffsad tidig ålder (iaf för den filmen >.<) så har jag inte haft någon så skrämmande. Ska se "Stay alive" på bio, någon som vet fall den är bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Kollade på Battle Royale idag, inte läskig men hemsk! Man tänker ju inte på det så mycket först, men senare så tänkte jag "Dom har ju gått i samma klass, och nu är dom dödade". Att i början bli utrustad med ett kastrullock, då tyckte jag det bara var bizarrt. Den hemskaste scenen i filmen var med matförgiftingen i fyrtornet. att det gick så fel och så dör allihopa, och den sista begår självmord. Ska se tvåan idag eller på söndag. Tänker inte avslöja handlingen då man på så sätt får reda på vem som vann i första fimen, då han är med där också, om ni inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Jag hoppade till några gånger när jag såg The Descent, eller Instängd som den heter på svenska. Själv hade jag höga förhoppningar på den, men tyckte den var skitfjantig. Den amerikanska verisionen av The Ring skrämde faktiskt upp mig rejält. Zelda från Jurtjyrkogårdenskrämde mig rätt mycket också. Redigerad 29 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jo, han fanns på riktigt. Levde på 1800-talet. Men se filmen om honom! Den är riktigt obehaglig ibland. Både om man ser på hur han såg ut, och framförallt hur han blev behandlad! Jag fick mardrömmar... Här är en bild hur han skulle sett ut om han inte hade haft den där sjukdomen: Alltså, filmen är väldigt gripande! Edit: Han dog i sömnen. Han kunde inte sova på vanligt sätt egentligen, men då han gjorde det bröt iaf hans nacke pga av hans stora huvud. Så det är inte han som är otäck i filmen i alla fall. Haha, kom på att jag såg en skräckkomedi när jag var i sexårsåldern. En man hade sin döda fru i garderoben, och när en polis öppnar den tittar fruns ruttna ansikte fram. Sen börjar mannen dansa med liket också. Jag minns att jag hade bilden av den döda frun framför ögonen när jag skulle sova i mer en ett år efter det. Skulle vara kul att se filmen igen, man skulle nog inte tycka att det var lika obehagligt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Room 6 är rätt läskig, iaf om man sitter mörkt och får den där skräck stämningen så är den läskig på slutet. Sen såg jag e film på tv6 nyligen som handlade om en Tandfé som dödade folk typ , kom inte ihåg vad den hette men den va oxå lite läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Den japanska Darkwater var lite kuslig. Blair Witch bara första gången jag såg den när jag var tio. The Ring med, första gången, sen var den mest töntig. Men vilka minnen... Jag och Siana och några andra satt inkurade i ett hörn och jag var den ende som inte blundade genom halva filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Såg nån som var lite småläskig innan, "Midsommar" hette den, en dansk film =) Sen är ju, som någon sa, "Besökarna" rätt läskig .. "Stay Alive" är inte så läskig alls , sen va det någon som nämnde om en tandfé film, kan det vara "Darkness Falls"? Den är rätt läskig första gången typ om man ser den på kvällen/natten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Den som skrämt mig mest är nog Besökarna eller vad den hette, tro det eller ej Den är svensk Den filmen är ju snarare en komedi än en skräckfilm. Patrik Ersgård, Kjell Bergqvist och Johannes Brost gör tre fruktansvärt roliga roller i filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ghost Ship. Den är ganska hemsk, men mest bra bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts