Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag har en fråga.. Vilken är den mest skrämmande filmen som gjorts ? Alltså, en film som är skitskrämmande och så. Som är perfekt att kolla på när tjejen är med? Vill helst ha nya filmer, alltså inga filmer från 1920-1970.. Och, snälla . Säg inte Exorcisten, för den är bara rolig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 The ring, dem flesta zombiefilmerna, Battle Royal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 The ring, dem flesta zombiefilmerna, Battle Royal. Har jag jagat efter länge nu, är den bra, och vad händer på ett ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Har jag jagat efter länge nu, är den bra, och vad händer på ett ungefär? Den är helt utpsykad..... Här får du en länk där du kan läsa lite om filmen: http://www.moviemix.nu/filmrec.asp?ID=300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Blair witch project eller Creep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Silent Hill var lite kuslig ibland om du söker en NY film, alltså nästan för ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Sett många skräckfilmer och jag kan säga att 28 Dagar Senare är den absolut läskigaste filmen jag sett. Den är väldigt kuslig om man blir skrämd flera dagar efter att ha sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag hoppade till några gånger när jag såg The Descent, eller Instängd som den heter på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Blair witch project eller Creep Håller med om Blair Witch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Battle Royal. Den är inte läskig. Bara psykiskt hämsk, och en jäkla massa blod såklart. Japanska ring är ett hett tips. Vågade nästan inte stänga av TV'n efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Japanska ring är ett hett tips. Tänkte säga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Day of the Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Generation Axe. Ruskigt ruskig vill jag säga! http://www.imdb.com/title/tt0171339/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag vet att det inte ville has filmer äldre än 1970, men de jag kommer på för tillfället som är kusliga är Roman Polanskis "Repulsion" från 1965 och så zombiefilmen "Night of the Living Dead" från 1968. Man måste dock ha rätt bra med tålamod för att kolla på dem för tempot är inte det snabbaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Generation Axe. Ruskigt ruskig vill jag säga! http://www.imdb.com/title/tt0171339/ Den heter Generation Ax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) The Descent a.k.a Instängd. Redigerad 26 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Creep tycker jag är ruskig. Jag skulle aldrig klara av det hon gör i den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Den som säger The grudge får stryk... det är ju en komedi! Skrattade som fan åt det där ljudet i telefonen. Öhm... är The shining i rätt tidsperiod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Den som säger The grudge får stryk... det är ju en komedi! Skrattade som fan åt det där ljudet i telefonen. Öhm... är The shining i rätt tidsperiod? The Grudge. Ok, jag skrattade också, men jag är ganska säker på att det är den läskigaste filmen jag har sett. Kvinnan som kröp runt med det långa håret var ju grymt läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 The Descent (Instängd) är j*vligt hemsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts