armin Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 1.när jag kör gäng krig så kommer ballas med SMG och AK47 medans mina gubbar kommer med vanlig pistol och ibland UZI kan man ändra på de så att mitt gäng har andra vapen? 2.kan man arbeta som buss chaför <----STAVNING ? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) 1. Nej 2. Nej Redigerad 25 juli, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 1.när jag kör gäng krig så kommer ballas med SMG och AK47 medans mina gubbar kommer med vanlig pistol och ibland UZI kan man ändra på de så att mitt gäng har andra vapen? 2.kan man arbeta som buss chaför <----STAVNING ? Tacksam för svar 1. Ja, Det går att använda en tranier som gör så att du kan antingen Rektyra alla med en Rocket...(Stavning) Eller med en M4 <--- Det var en M4, eller?? 2. Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 1. Ja, Det går att använda en tranier som gör så att du kan antingen Rektyra alla med en Rocket... Är inte det bara ett vanligt fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Är inte det bara ett vanligt fusk? Joo de ett vanligt fusk på xbox iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Är inte det bara ett vanligt fusk? Joo de ett vanligt fusk på xbox iallfall Jo, det kanske det är.. Jag använder typ aldrig fusk förutom liv och polis fusket.. Jag använder oftas Tranier.. BTW: Tror att Xbox, Ps2 och Pc alla har likadana fusk men olika sätt att aktivera dom på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 1. Ja, Det går att använda en tranier som gör så att du kan antingen Rektyra alla med en Rocket...(Stavning) Eller med en M4 <--- Det var en M4, eller?? 2. Nej... Dem får AK47 inte m4 och det är vanligt fusk till alla konsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Dem får AK47 inte m4 och det är vanligt fusk till alla konsoller Precis, Jag visste att dom fick nåt kul-sprute vapen men inte vilket... BTW: LOL Du skrev precis samma minut som jag skrev mitt förra inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Off-topic: Det var ett tag sen jag spelade SA men nu blev jag sugen på det igen, tror jag ska installera det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Ere inte ett fusk för Rocket launcher och ett för pistol? De har jag iallafall Edit: Rekrytera alla 1 Gör så att alla personer (även poliser) går att rekrytera till sitt gäng. De får en pistol som vapen. Rekrytera alla 2 Gör så att alla personer (även poliser) går att rekrytera till sitt gäng. De får en Rocket Launcher som vapen (OBS! Farligt!). Taget från GTAsajten fuskarkiv Edit2: Aha de va trainern ni snacka om >.< Redigerad 26 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ere inte ett fusk för Rocket launcher och ett för pistol? De har jag iallafall Edit: Rekrytera alla 1 Gör så att alla personer (även poliser) går att rekrytera till sitt gäng. De får en pistol som vapen. Rekrytera alla 2 Gör så att alla personer (även poliser) går att rekrytera till sitt gäng. De får en Rocket Launcher som vapen (OBS! Farligt!). Taget från GTAsajten fuskarkiv Edit2: Aha de va trainern ni snacka om >.< Nja, vi snackade både om Traniern och fusket.. DTraniern aktiverar ju bara det fusket fast på ett enklare sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Nja, vi snackade både om Traniern och fusket.. DTraniern aktiverar ju bara det fusket fast på ett enklare sätt... aha... men då ere ju pistol å inte AK47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 aha... men då ere ju pistol å inte AK47 Men på traniern så kunde jag välja mellan 1. Toggle Recruit Anyone (9 mm) 2. Toggle Recruit Anyone (Ak47) 3. Toggle Recruit Anyone (Rocket) Det är effectift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Men på traniern så kunde jag välja mellan 1. Toggle Recruit Anyone (9 mm) 2. Toggle Recruit Anyone (Ak47) 3. Toggle Recruit Anyone (Rocket) Det är effectift Aha ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts