eXotic Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Om man jämför bara mörkchoklad så är Fazers godare. Men marabou har ju alla smaksatta, de är de godaste företaget Redigerad 25 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 1:Marabou mjölkchoklad. 2: Cloetta/Fazer, (älskar mintgodiset i silverpapper Dumle och Geisha och Kinapuffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vote 1: Marabou Vote 2: Cloetta/Fazer Saknar Dumle med banansmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vote 1: Marabou Vote 2: Cloetta/Fazer Saknar Dumle med banansmak Usch, i mina tankar blandades Kebab med choklad *SPYR* De va bättre Fan, banansmaken var go Den gula påsen :'( eller vad det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 RIP dumle med banansmak. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Usch, i mina tankar blandades Kebab med choklad *SPYR* De va bättre Fan, banansmaken var go Den gula påsen :'( eller vad det så? Jepp. Fast jag tycker att Dumle banan och dumle mango (orange påse) är äckligast. Dumle original (röd påse) och mint (grön påse) slår hårt! Dumle lakritz (lila påse) är oxå gott. Redigerad 26 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Usch, i mina tankar blandades Kebab med choklad *SPYR* De va bättre Fan, banansmaken var go Den gula påsen :'( eller vad det så? Yepp. Gul påse - vackra minnen :'( Redigerad 27 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Dumle lakritz (lila påse) är oxå gott. Vote:Fazer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Gillar varken Fazer eller Marabous standardkakor, men Fazer är godare. Föredrar Marabou Apelsinkrokant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har inte provat Fazers mjölkchoklad, men deras mörka choklad är sjukt god. Den vanliga är jättegod, och den med kaffe i är ganska god också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Mmmmmm ... marabou! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts