Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Jag hatar "Babar". Jag får alltid en känsla av illamående när jag ser dom där jäkla elefanterna... Redigerad 5 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) EDIT: Skrev fel. Trodde det var om barnprogram som man såg på själv. hehe Vote: REA Redigerad 5 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Byggare Bob?, Blå huset? Eller vad handlade det om? Älskar för övrigt Salve-en medeltidssaga. En pojke (som bestod av några bubblor i olika färger), som gick runt och blåste bubblor (som blev till djur, människor, i olika psykedeliska färger). Världen var också gjord av bubblor. (Såklart i olika färger) Redigerad 5 augusti, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Anki och pytte, punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vote: Hajk Ok, det var kul då, men nu hatar jag det! Verkligen hatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Anki och pytte, punkt slut. Anki & Pytte är ju skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Anki och Pytte äger!! Zack träffade Pytte på en fest hos någon släkting/familjevän. Han visste inte att det var hon, så han stod och ondgjorde sig över att Anki och Pytte var dåligt. Super-tabbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lol, klassisgt misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Humle och Dumle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Älskade De tre vännerna å jerry och jag gör det fortfarande. Det e det ända barnprogram dom svär i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Jag hatar alla buktalare. Jag vet inte varför, men jag hyser skräck för dom. Blurr, kanske inte det värsta, men buktaliska? Usch blurr nej, jag tycker inte alls om Anki och Pytte. Tacka vet jag Darkwing Duck, Ducktales och alla dom goda godingarna! Hm.. Min far kanske slog mig med en buktalare när jag var liten... Redigerad 5 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Det e det ända barnprogram dom svär i Nähä, dom svär i Hey Arnold oxå. Redigerad 6 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Kom inte på något först så jag röstade på rea som jag ogillar. Men sedan kom jag på vilket som var det värsta. Det är teletubbes. Det är ett så sockersöt program att man får diabetes av att titta på det... Edit: Och på delad förstaplats kommer den där lilla fula gubben som lever i en leksaks värld. Vad heter han... Noody. Guuuud vilket mesigt program... Redigerad 6 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Skrotnisse och hans vänner var mitt favoritprogram när jag va liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Antagligen Grodor och Simpfötter. Finns det något värre? Jag ryser bara av tanken. Usch. Jag blir illamående. Jag trodde att det var ett faktum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kom inte på något först så jag röstade på rea som jag ogillar. Men sedan kom jag på vilket som var det värsta. Det är teletubbes. Det är ett så sockersöt program att man får diabetes av att titta på det... Edit: Och på delad förstaplats kommer den där lilla fula gubben som lever i en leksaks värld. Vad heter han... Noody. Guuuud vilket mesigt program... Tur att det går så tidigt på morgonen, så vi tuffa vuxna slipper se det (antar att det bara är småbarn som är vakna så tidigt som när programmet går, vilket är lämpligt). Jag kom på att jag mådde illa av det finska barnprogrammet som gick förr i tiden... Det var en finska som hade en äcklig vit mus med massa smycken på sig. Hatade låten från början... nån dragspelsmusik som fick mig att må illa. Men mina föräldrar tvingade mig att kolla på det, så jag kunde aldrig undgå det programmet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Antagligen Grodor och Simpfötter. Finns det något värre? Jag ryser bara av tanken. Usch. Jag blir illamående. Jag trodde att det var ett faktum? "And we have a w.ord!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Rea! Fy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Bananer i pyjamas .. dom skrämmer bara mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Tur att det går så tidigt på morgonen, så vi tuffa vuxna slipper se det (antar att det bara är småbarn som är vakna så tidigt som när programmet går, vilket är lämpligt). Jag kom på att jag mådde illa av det finska barnprogrammet som gick förr i tiden... Det var en finska som hade en äcklig vit mus med massa smycken på sig. Hatade låten från början... nån dragspelsmusik som fick mig att må illa. Men mina föräldrar tvingade mig att kolla på det, så jag kunde aldrig undgå det programmet. :'( Det var ju finska barnprogram på UR. Hualien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts