Valle-Ball Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Den där värdelöst animerade serien, Lisa eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag brukar avsky utländska dockfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vote Ika i rutan jag tror jag spyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hmm. riktigt svårt att komma ihåg. Men jag måste nog säga bananer i pyjamas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Annat (Vilket?) Det var något Psykedeliskt barnprogram på Barnkanalen, som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det hette... Edit: Det började på B Redigerad 1 augusti, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vilse i pannkakan & Tårtan är de värsta, helt otroligt dåliga BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 [O][T]' date=Aug 1 2006, 14:07' post='740010] Vilse i pannkakan & Tårtan är de värsta, helt otroligt dåliga BOT Men nej! Tårtan är 1900-talets bästa barnprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men nej! Tårtan är 1900-talets bästa barnprogram! Ja, Tårtan var riktigt, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ika i rutan, tjejen var ju för fan psykad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ika i rutan, tjejen var ju för fan psykad! Glöm inte att hon spelade Findus i "Pettson och Findus"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 . http://video.google.com/videoplay?docid=-1...amp;q=joelbitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Vote: hajk ffs, och rea e fjantigare än bananer i pyjamas. Redigerad 1 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Bananer i pyjamas kommer jag ihåg. Votar på det, riktigt läskigt med bananer som springer omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ika i rutan, tjejen var ju för fan psykad! Mjo... Var det inte hon som hade ett skelett till pojkvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 . http://video.google.com/videoplay?docid=-1...amp;q=joelbitar Han är så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vote: Annat (Vilket?) Det var något Psykedeliskt barnprogram på Barnkanalen, som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det hette... Edit: Det började på B Byggare Bob?, Blå huset? Eller vad handlade det om? Älskar för övrigt Salve-en medeltidssaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Salve-en medeltidssaga. = Det enda sommarlovsmorgonprogrammet jag någonsin fattat tycke för. Att jag skulle uppskatta det nu är emellertid tveksamt. Redigerad 4 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Bananerna i pyjamas var nog värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Pokémon tycker jag, om det räknas. Men för övrigt så votade jag Bananer i pyjamas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mjo... Var det inte hon som hade ett skelett till pojkvän? Ja, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts