RavenE Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Null vote. Vote: Annat Jag bokstavligen hatar alla tecknade japanska serier. Tex: Pokémon, Digimon etc. Japanerna kan ju fan inte rita! Kolla bara på deras kroppar, för att inte tala om då dom pratar(De tecknade figurerna, inte japanerna). Munnen går bara upp och ner, inte i takt med pratet. Nej, usch. Tacka vet jag gamla Kalle Anka/Musse Pigg repriser tex de som brukar gå på disneydags ibland. Redigerad 25 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vote: Annat, Telletubbies. Hemskt skit. Hur kan ni hata Hajk? Bengt Alsterling är ju kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hur kan ni hata Hajk? Bengt Alsterling är ju kung! Vi hatar inte, vi tycker att det är värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Japanerna kan ju fan inte rita! Då kallas de Anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Bananer i pyjamas... urk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Då kallas de Anime Precis! Fattar inte hur man kan kolla på sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Barnprogram = Lsd-tripp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vote: Annat. Molly mus och andra svenska skitfula barnprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Teletubbies, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Roligt att se så många som tycker att Bananer i pyjamas och Hajk hör till dem värsta... För det var nämligen förslag jag kom på själv. Annars har jag snott idén och alternativ från Familjeliv.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 REA alla dar i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Bananer i pyjamas fy tusan. Men vet någon vad det där barnprogrammet om två lergubbar och allt går snett under dagen, heter? Jag älskade det. Edit: Världens sämsta formulering men ni förstår väl iallafall?! Redigerad 26 juli, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Bananer i pyjamas fy tusan. Men vet någon vad det där barnprogrammet om två lergubbar och allt går snett under dagen, heter? Jag älskade det. Edit: Världens sämsta formulering men ni förstår väl iallafall?! Kan det vara Pat & Mat du tänker på? Redigerad 26 juli, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Kan det vara Pat & Mat du tänker på? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hajk fick min röst. Mest på grund av "musikvideon" i slutet. Men egentligen finns det ju många man tyckte mindre om. "Simpor och grodfötter" till exempel som någon nämnde. Kommer ihåg att jag inte fattade vad som var grejjen med människor som sprang omkring med nät och sjögräs på sig i en stad . Vissa av de senare årens julkalendrar har ju varit riktiga bottennapp också som den hemska "När karusellerna sover". Däremot förstår jag inte varför Joelbitar är med, det ägde ju! Tänker hellre tillbaka på de bra barnprogramen då, som "100 kilo godis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hajk och Teletubbies är katastrofalt dåliga, men bananer i pyjamas är ju hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) POKEEEMOOON @Meller Hajk äger ju ffs Hej och välkomna till haajk. så skön Redigerad 27 juli, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hajk är ju underbart, klaga inte på de Hajk = sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha, Hajk röstade jag på. Det är så fult i början när barnen leker med sin bollar. Vad var det han alltid sa, typ "Chip, chip - nu blir det goliat!"? Fult var det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Alla dessa hackiga, tjeckiska/kinesiska dockfilmer som de av någon konstig anledning var tvungna att visa på sommrarna :'( Har alltid hatat dem.. Är faktiskt lite rädd för dem fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts