The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Eftersom det finns en hel del generationsskillnader på GTAsajten, är alternativen inte dem bästa kanske. Men jag slår vad om att dem flesta har gått i repris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Votar: Rea Inte för att jag tittar men när jag tittade så hatade jag det. Dock älskade jag De tre vännerna och jerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Generationsskillnader skulle jag väl inte påstå att det finns så många fall av. I alla fall, Bengt Alsterlind är ingen höjdare. Död åt Hajk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Haha, bananer i pyjamas är väl det barnprogram som sabbar tvrutan på mornar när man slår på tv4. Visserligen så brukar jag inte vara uppe den tiden men det har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Rea, fy tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vote: Bananer i pyjamas! Älska de 3 vännerna och jerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Rea fyfann, Bananer in Pyjamas LOLLOLLLLOOOOOOLLL Med andra ord Rea är skit, och Bananer i pyjamas är Löjligt Men löjligt går i bland, så min vote går på Rea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Såg inte så mycket barnprogram och ser inget nu heller. Men REA sänds ju fortfarande så man har alltid råkat se lite av det. Tycker dock inte det är så "värst". Så jag väntar med att vota tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hajk De tre vännerna och Jerry äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ika i rutan för fan, läskiga jävla tant. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 VOTE: Hajk De tre vännerna o jerry e ju fetisch, har alla avsnitt på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ika i rutan för fan, läskiga jävla tant. :'( Tant? *Big fucking bitchslap* Hon är ingen tant. Mums, älskar Ika i rutan. Tack för påminnelsen. *slår på Ika på rutan på ett gammalt VHS band* T: sämsta barnprogramet är Teletubbies. skräp. Och ja, jag kollade och följde det, men fattade aldrig handlingen så.. Sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vote: Bananer i pyjamas. De tre vännerna och Jerry är riktigt kul, Rea var ganska kul eftersom jag kände flera personer som var med. Hajk var ju bara för bra, värmländska är ju kul att höra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Lätt Simpor och grodfötter eller vad det hette. Huuu. *ryser* v:annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hajk är gräsligt. Och låten på slutet gör inte saken bättre. Ika i rutan var rätt skrämmande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hajk är gräsligt. Och låten på slutet gör inte saken bättre. Ika i rutan var rätt skrämmande också.Älskade låten på slutet när jag var liten Vote: Hajk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Måste nulla tror jag men joelbitar har ju kult-status! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vote: Bananaer i Pyjamas De tre vännerna o jerry äger ju vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hajk är gräsligt. Och låten på slutet gör inte saken bättre. 'Sommar, sommar å sol...blabla havet och vinden...blabla å doft av aprikol/s' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Varken de där bisarra animepåfunden som visas på de kommersiella tv-kanalerna, eller SVT:s alla jul- och sommarlovsmorgonprogram (respekt för långt ord) ger jag vidare mycket för. Vad forna, skräckfyllda tv-upplevelser beträffar, minns jag hur jag skydde något märkligt program på Bolibompa som visades runt 1995-98. Jag kommer inte ihåg exakt när serien sändes, eller vad den hette för den delen. Å andra sidan vet jag det var några jämrans dockor som medverkade, och att dessa i ett avsnitt i lagom pedagogisk manér kastade med äpplen och snackade om gravitation. Tror att det var en giraff med i serien också. Helläskigt. Någon som kan namnet på det programmet? Bästa barnprogrammet är, om ni vill veta, Allt och lite till. Helt makalöst hur ett barnprogram kan förföra en 15-åring som mig utan att spela på nostalgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts