themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Ny hem sida med bättre design uppe www.pirate-cave.43i.net nu har vi en guide till hur man får ner hamachi Redigerad 25 juli, 2006 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag ser typ sidan i 1 sec, sen blir de vitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Den ska vara uppe nu obs ny hemsida http://www.pirate-cave.43i.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Skönt med en serv. Tycker dom ni ska skaffa en "Pirate Cave: Random" där alla kan komma in, och det inte är bestämt till något spel, så dom som är där kan spela lite vad dom vill och bestämma hur dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hörredu bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Är det ens folk inne på servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Servrana e nya och hemsidan oxå så vi försöker få fler folk till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag kommer inte in på Hamachi servrarna.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 WTF? Jag hittar inte Namnet på serven och Pw:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hej allaihopa nu är den nya hemsidan uppe ... den har blivit väldigt frän om ni har problem med hamachi tycker jag ni skla vända er till forumet snälla vi behöver fel användare där så att Forumadministratören få något att göra Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) När vi fått upp sidan så de är många inne ska vi ävan ha tävlingar så joina nätverken och forumen o testa dina skills Redigerad 25 juli, 2006 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 När vi fått upp sidan så de är många inne ska vi ävan ha tävlingar så joina nätverken och forumen o testa dina skills Så vare dags för dubbelpost igen EDIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) När vi fått upp sidan så de är många inne ska vi ävan ha tävlingar så joina nätverken och forumen o testa dina skills Gimme Pw och sånt^^ Redigerad 26 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Okej Edit:Fatta inte så mkt mer än dom spelen "ni lirar" men nån jag är med på CoD2 BTW:nån som har Mx vs Atv Unleashed? Jag kan vara med på cod2 Redigerad 26 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ful och långsam sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizzmokvack Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Typ, ? GiZmo <-- Jag är liksom här gizmo91 Gizmo04 <--- Här nere e alla andra (GiZmO2005, gizmoquack, gizMo^, gizMp^, gizzzE, gizzmokvack) Ehm, ontopic, najs att nån gör en sida.. men hur många använder den? ^^ Jag är då fan inte där nere. Ändra genast annars blir det rumpsmisk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Är Hamachi serven uppe nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ja alla servrar e uppe Installera Hamachi! Här följer anvisningar för att installera och använda "Hamachi". Till att börja med så kan du, om du inte redan har, ladda ner Hamachi från våran sida. Klicka bara på "Downloads" i menyn. När du har laddat ner programmet öppnar du bara filen som du just laddat ner. Efter det följer du bara anvisningarna. Sen när du har installerat klart startar du programmet. Och för att du ska kunna använda det nu så måste du uppdatera det. Och detta gör du genom att klicka på "Kugghjulet" nere i högra hörnet och väljer uppdatera. Det du ska göra nu är att ansluta till ett nätverk. Det gör du lättast genom att klicka på en "triangel" som du hittar bredvid "kugghjulet". Där efter väljer du "Anslut till befintligt nätverk" Klicka på triangeln sen anslut till befintligt närverk När du har gjort det så borde det komma upp ett fönster där de står att du ska skriva in nätverksnamnet och lösenord, gör det av någon anledning inte det bör du gör om stegen ovan. Fungerar allt som det ska så kan du gå in på länken "Nätverk" här på våran sida, för att hitta nätverk och tillhörande lösenord Nätverks Servrar Här hittar ni alla våra servrar för Hamachi. -------------------------------------------------------------------------------- RISE OF NATIONS Nätverksnamn: "Pirate Cave : Rise of Nations" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Call Of Duty 2 Nätverksnamn: "Pirate Cave : Call of Duty" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Vietcong Nätverksnamn: "Pirate Cave : Vietcong" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Day of Defeat Nätverksnamn: "Pirate Cave : Day of Defeat" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Dawn of War Nätverksnamn: "Pirate Cave : Dawn of War" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Army men RTS Nätverksnamn: "Pirate Cave : Army men RTS" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- Starship troopers Nätverksnamn: "Pirate Cave : Starship troopers" Lösenord: "Pirate Cave" -------------------------------------------------------------------------------- MOH Pacific Assault Nätverksnamn: "Pirate Cave : MOH Pacific- Assault" Lösenord: "Pirate Cave" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Jag tycker ni bort fixa en racing server tex Live for speeed Redigerad 27 juli, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Ja alla servrar e uppe STFU jag fick fråga 3ggr innan du svara Edit:Joina Cod2 serven nu ^^ Redigerad 27 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts