themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hejsan jag har gjort en men sida och massor av nätvärk till hamachi hamach gör så du kan spela nerladdade spel på internet "gå in på spelet sen multiplayer sen lan där kommer (om de är någon som spelar) så kan du joina ett spel där eller göra en egen server" mer info på http://www.piratecave.43i.net/ vårat forum www.phpbbplanet.com/piratecave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hejsan jag har gjort en men sida och massor av nätvärk till hamachi hamach gör så du kan spela nerladdade spel på internet "gå in på spelet sen multiplayer sen lan där kommer (om de är någon som spelar) så kan du joina ett spel där eller göra en egen server" mer info på http://www.piratecave.43i.net/ vårat forum www.phpbbplanet.com/piratecave Du kanske skulle ha en lite mer givande titel nästa gång. Sidan hade inte världens bästa design. Man kan ju alltid gå till Hamachis forum om man vill spela i nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det finns *HOST* redan en topic om Hamachi *Host* Rabarberpaj*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Sorry jag vet att de är en panik sida gjorde den på någon sekund men jag vill gör något som va på SVENSKA där alla pratar svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ni kan komma med egna förslag på spel till hamachi på vårat forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Du vet att det finns en fin liten knapp som heter edit va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 O vad vill du att jag ska göra me den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Haha, najs sida. -- Brukar lira Splinter Cell på Hamachi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Då ska vi se till at de kommer upp ett sådant nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Upp o hoppa kl är bara 01.18 joina forumet Redigerad 24 juli, 2006 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ett tipps, dubbelposta inte Folk blir lite arga då Har du nått att tillägga så tryck på Edit i din förra post och skriv det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Förlåt ! en fårga bara vf måste alla heta gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Förlåt ! en fårga bara vf måste alla heta gizmo För att GiZmo är en klad hest och alla är Wannabe GiZmo's här inne ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) För att GiZmo är en klad hest och alla är Wannabe GiZmo's här inne ^^ Aye.. GiZmo <-- Jag är liksom här <--- Här nere e alla andra (Gizmo04, GiZmO2005, gizmo91, gizmoquack, gizMo^, gizMp^, gizzzE, gizzmokvack) Redigerad 25 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Aye.. GiZmo <-- Jag är liksom här <--- Här nere e alla andra (Gizmo04, GiZmO2005, gizmo91, gizmoquack, gizMo^, gizMp^, gizzzE, gizzmokvack) Damn right! Dom andra kanske ligger lite längre ner dock.. Redigerad 25 juli, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Damn right! Dom andra kanske ligger lite längre ner dock.. Typ, ? GiZmo <-- Jag är liksom här gizmo91 Gizmo04 <--- Här nere e alla andra (GiZmO2005, gizmoquack, gizMo^, gizMp^, gizzzE, gizzmokvack) Ehm, ontopic, najs att nån gör en sida.. men hur många använder den? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Inte många den är inte så gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vad spelar ni för spel på "denna" hamachi server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Gå in och titta på hemsidan där står alla spel och hur du får tag i hamachi du kan även komma med egna föärslag så ska vi nog få ett nätverk till de spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Gå in och titta på hemsidan där står alla spel och hur du får tag i hamachi du kan även komma med egna föärslag så ska vi nog få ett nätverk till de spelet Okej Edit:Fatta inte så mkt mer än dom spelen "ni lirar" men nån jag är med på CoD2 BTW:nån som har Mx vs Atv Unleashed? Redigerad 25 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts