FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 jo...gubben man är i GTA III..bara nickar och säger ingen ting...vore kul om gubben man e i Vice City om´han skulle prata vet du om han kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Läs nyheterna på förstasidan. Där finns svar på det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 jo..sry läste inte hela lite upphetsad MEN! e du säker på att allt kommer vara med?.....vet inte det jag......men det vore ju megatourbou-skit-coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Allt det jag har skrivit på sidan kommer från artikeln (+ lite som vi visste redan innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har en video när man "Tommy" som han heter pratar men en sak är fel han har ingen brytning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Brytning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Han är inte omringad av italienare som i GTA3 så han ska inte bryta!! Har ni sett klippet med Ray Liotta??? Skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja brytning han kommer inte från Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 De finns folk som har konstiga efternamn i Sverige oxå som inte bryter ett skit!!! Varför ska han bryta då, så länge han har en bra röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 För han är en flykting vet DU inte att spelet är inspirerat av filmerna Scarface och Carlitos way båda men Al Pacino båda men brytning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Men du kanske inte har sett 2 kultförklarade filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 För han är en flykting vet DU inte att spelet är inspirerat av filmerna Scarface och Carlitos way båda men Al Pacino båda men brytning Ta re lugnt!! Andas!! För mig spelar de ingen roll och föresten så pratar han inte så mycke i klippen!! Jag tror inte R* prioriterade en brytning, men alla får ju tycka vad man vill Jag har sett Scarface men dom har inte tagit efter allt i filmerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Han pratar faktisk ganska mycket i scen säger han "Sit down and shut up" det är den bästa scenen jag har sett + Du borde se Carlitos way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Apråpå brytning, kommer Sean Connery från USA för jag tycker han bryter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Apråpå brytning, kommer Sean Connery från USA för jag tycker han bryter. Tror han kommer från England, Wales, Skottland eller irland!! Nåt av dom är osäker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Tror han kommer från England, Wales, Skottland eller irland!! Nåt av dom är osäker! Han e skotte...de e jag säker på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Är du nöjd med det svaret Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Är du nöjd med det svaret Arvid Ja, då vet man varför han inte låter amerikansk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts