Hultenius Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Forumet har nu uppdaterats till den senaste mjukvaran. Uppdateringen medför dock bara ökad säkerhet. I övrigt har problemet med att många nya medlemmar saknat ID vid profilhämtningar fixats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Låter ju bra. Hade hoppats på några nya funktioner men jag kan väl inte få allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Bra, men man märker nog ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 övrigt har problemet med att många nya medlemmar saknat ID vid profilhämtningar fixats. Tack gode gud. Många nya varningar ska delas ut! *maktmissbruket tar över* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Tack gode gud. Många nya varningar ska delas ut! *maktmissbruket tar över* -- Trevligt, inte för att jag direkt varit rädd för virus från GTAsajtens forum, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vad bra. Postcount +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Postcount +1. Detta låg nog som baktanke i alla som postade i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Detta låg nog som baktanke i alla som postade i denna tråd. Well, nu har du +2 i denna topicen. Mitt inlägg var väl det enda som egentligen hade någon betydelse, då jag vart grymt förbannad ett tag när forumet kunde ha gått förlorat pga. medlemsbugg. Medlemmar som inte hade namn eller medlemsnummer kunde inte varnas/bannas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Med GTAsajtens forums senaste uppdatering känner jag mig säker. Prova du också! GTAsajtens forum - brings saftey to your life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Bra Hultan. Nu känner jag mig säker från de där spammande medlemmarna utan ID... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Bra Hultan. Nu känner jag mig säker från de där spammande medlemmarna utan ID... Och det va du tvungen att dra upp tråden för att säga. Om du låg på din dödsbädd, skulle det va vad du skulle vilja säga... För fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 BANN HIM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Eftersom den ändå låg högst upp.. Vem bryr sig? Han drog ju inte direkt upp den Edit. Post 3.8k Redigerad 15 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts