Jump to content

3 Datorer!

Foo
 Share

Recommended Posts

Jag ska börja studera till Maskin Ingenjör 18 Augusti och måste ha en bärbar dator där bland annat en massa CAD, och andra ritprogram fungerar bra!, Här har jag hittat 3 st. uder 7000 (som är max pris för mig) Jag vill även att Photoshop CS2 ska fungera skapligt. Dock bryr jag mig inte så mycket om spel funkar (kommer inte ha tid för det ändå)

Så vilken skulle ni rekomendera av dessa: KLICKA HÄR ?

Kanske en helt annan? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du lyssna på musik? Acer Aspire 3102WLMi har inte integrerat ljudkort. Men egentligen fungerar vilken som helst av de där med Photoshop, och därför skulle jag välja Acer Aspire 3102WLMi eftersom den är billigast och har längst batteritid. Sedan får du med en Acer OrbiCam integrated 310,000pixel CMOS camera. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du lyssna på musik? Acer Aspire 3102WLMi har inte integrerat ljudkort. Men egentligen fungerar vilken som helst av de där med Photoshop, och därför skulle jag välja Acer Aspire 3102WLMi eftersom den är billigast och har längst batteritid. Sedan får du med en Acer OrbiCam integrated 310,000pixel CMOS camera. :unsure:

Du skrev så bara för att det ser ut att vara bättre, än om du skulle skriva 3,1megapixel? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du lyssna på musik? Acer Aspire 3102WLMi har inte integrerat ljudkort. Men egentligen fungerar vilken som helst av de där med Photoshop, och därför skulle jag välja Acer Aspire 3102WLMi eftersom den är billigast och har längst batteritid. Sedan får du med en Acer OrbiCam integrated 310,000pixel CMOS camera. ^_^

Mja, cam har jag redan... och musik ska jag lyssna på genom 2 stora hemmabyggda högtalare kopplade till en redig förstärkare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor