Jump to content

Vad är det mest idiotiska du någonsing gjort?

kennzil
 Share

Recommended Posts

Det mest idiotiska jag har gjort är när jag & två kompisar spelade in en kille som runkade och pillade sig i röven och spred den på internet..

yeah, ni kan resten av sagan .

Äääsh ställer man upp på sånt kan man väl räkna med konsekvenser? BRA GJORT!! Kanske får fler nätpeddon att inte våga vara lika mycket nätpeddo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehm, jag menar cracks, alltså. Jag bara citerade dig. Syftar på att alla i den tråden sa att cracks är warez, vilket det inte är.

Cracks är inte warez men det är fortfarande olagligt. Bryter oftast EULA hos den mjukvara man crackar (End User License Agreement, ett stycke regler som oftast innehåller en rad där reverse engineering som det kallas, är emot utvecklarens användaravtal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kört rattfull på moped hem från en fest mitt i natten. Blev påkörd av en bil i 90 km/h och fick böta/betala över 20 000 kronor.

Gjorde det ont ? :o:D:P:(

Haha! In your mind!!

Hon är inte lite sugen heller :lol:

Nja, jag har väl klyft min lillebrors tå en gång i tiden, men det är ingenting jag ångrar :teehee: För den ser helt normal ut nu och fungerar bra också.

Sen har jag väl gjort en hel del bus som man ångrar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde det ont ? :P:teehee::D:P

Jag kan inte minnas att det kändes någonting precis efter smällen eller när jag vaknade upp ett dygn senare. Värre var det när man kunde andas själv och ens tillstånd förbättrades. Kunde inte röra mig själv i sängen utan att det gjorde ont. Sedan när man kunde sitta i rullstol så gjorde det väldigt ont i foten pga att blodet rann ner i benet. Värst var nog bilresan hem från sjukhuset, då höll jag på att dö av smärta. Gjorde även ganska ont när man skulle stödja på foten i början. Men aja, har gått ner nästan 20 kilo sedan dess så äntligen har tjejer börjat intressera sig av en :lol:

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är min klantigaste tabbe :D

:teehee:

..Bara för mig som gamla trådar ser helt upfucked ut?

---

Andra veckan i sjuan, i ny klass och allt, åkte jag på en nyfunnen väns cykelstyre. Nu råkar det vara så att han tävlar i mtb, så han trampade på riktigt bra. Vi åkte i säkert 35 när han helt plötsligt, oförståeligt och idiotiskt drog i frambromsen allt vad han kunde. Ansiktsbroms var det ja. Fick en mindre hjärnskakning, en vacker blåklocka, ett rejält sår på knät och "knölar" på hakan och i pannan. Båda två är kvar idag. De syns knappt, men om man vet vad man ska kolla efter så ser man de väldigt väl...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor