Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det här är min klantigaste tabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det här är min klantigaste tabbe hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Varför fick du skadestånd för det? Man får det om man får ett ärr som syns tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Varför fick du skadestånd för det? För att Idiot läkaren tog ETT stygn när det behövdes minst 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 WOOW! jag som har ärr överallt. Har dock aldrig sytt men kanske ska börja göra det och sen pilla lite på såret? Kanske blir ett utökande av idiotlistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hmm måste vara när jag slog ut mina framtänder med en hammare. Jag var runt 6 år eller så och satt och byggde i någon kojja och skulle slå ut en planka ur ett träd och slog hammaren mot mig sen missade jag och tjoff. Sedan dess har jag fått laga tanden 4 gånger och tro det eller ej plasthelvetet har gått sönder igen, brukar gå sönder varje gång jag tuggar på en hård godis eller så med framtänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Är väll inte idiotiskt, ganska fräckt faktiskt. Typ årets snyggaste brud kommer och frågar sen svarar man bara "Näpp" ... Ganska paff hon borde ha blivit, Bevisar ju bara att killar inte är lika lätt förda som det sägs och att tjejer inte har lika mycket makt som de tror. Tro mig, i mitt fall var det jävligt idiotiskt. Det bevisar bara att du inte känner mig (surprise!) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Dissat en avsugning av en schnögging när vi var hemma hos mig. Min ursäkt var att jag var trött och ville sova, så gjorde jag det. Detta var två år sen, och jag ångrar det fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Dissat en avsugning av en schnögging när vi var hemma hos mig. Min ursäkt var att jag var trött och ville sova, så gjorde jag det. Detta var två år sen, och jag ångrar det fortfarande Äsch! Du har hela livet på dig att det ska hända igen! Det mest idiotiska jag har gjort var nog när jag tog av över mitt ex lägenhet (efter att han hade dumpat mig på ett jävligt oschysst sätt)), jag hjälpte honom även med att röja undan alla hans prylar (själv + exets ohälsosamma far). Om jag inte hade gått med på det (alltså övertagit lägenheten) hade det blivit problem för exet, men det tänkte jag ju såklart inte på förren efteråt. Dum som jag var! Redigerad 24 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det här är min klantigaste tabbe Hahahaha, fan vad skön KalleR var förr i tiden. "anklagar du mig för att var rasist snorungejävel!!! vet du äns vad det betyder??? " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hahahaha, fan vad skön KalleR var förr i tiden. "anklagar du mig för att var rasist snorungejävel!!! vet du äns vad det betyder??? " Eller detta: Vad gör en cracks eller cracker vet inte vilket som betyder smällare. blink.gif för jag e liten och dum och förstår inte så mycket blink.gif . #edit# Jag e facktiskt bara 9 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Eller detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Crackers är ju inte ens olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Crackers är ju inte ens olagligt. Nuförtiden är de väl det? Det var ju många som sprängde händerna av sig, så man kom fram till att dessa var dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Nuförtiden är de väl det? Det var ju många som sprängde händerna av sig, så man kom fram till att dessa var dåliga. Ehm, jag menar cracks, alltså. Jag bara citerade dig. Syftar på att alla i den tråden sa att cracks är warez, vilket det inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hmmm... ja hoppa av skolan var ganska korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hmm, de enda idiotiska saker jag har gjort är att ha dissat tjejer och sex (med 99% sannorlilhet) p.ga. för lite pengar, då det krävs en tågresa för att kommer till henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Punkterade cykeldäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Kommer inte på något jätteidiotiskt jag har gjort. Men när jag tog en stor snöboll full med grus rakt genom min kompis grannes fönster mer eller mindre med flit (skulle testa om rutan hållde), det kanske inte var det smartaste jag har gjort under dessa 15 år. Sen när jag kallade våran förra musiklärare gubbjävel och bedde han dra åt helvete var ganska idiotiskt av mig. Han blev ju helt galen. Tur var det att han slutade, arnas skulle jag nog inte haft mitt MVG i musik Edit: Miljarder stavfel.. Redigerad 25 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Det mest idiotiska jag har gjort är när jag & två kompisar spelade in en kille som runkade och pillade sig i röven och spred den på internet.. yeah, ni kan resten av sagan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts