Jump to content

Vad är det mest idiotiska du någonsing gjort?

kennzil
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm måste vara när jag slog ut mina framtänder med en hammare. Jag var runt 6 år eller så och satt och byggde i någon kojja och skulle slå ut en planka ur ett träd och slog hammaren mot mig sen missade jag och tjoff.

Sedan dess har jag fått laga tanden 4 gånger och tro det eller ej plasthelvetet har gått sönder igen, brukar gå sönder varje gång jag tuggar på en hård godis eller så med framtänderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väll inte idiotiskt, ganska fräckt faktiskt. Typ årets snyggaste

brud kommer och frågar sen svarar man bara "Näpp" ... Ganska

paff hon borde ha blivit, Bevisar ju bara att killar inte är lika lätt

förda som det sägs och att tjejer inte har lika mycket makt som de

tror.

Tro mig, i mitt fall var det jävligt idiotiskt. Det bevisar bara att du inte känner mig (surprise!) :unsure: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dissat en avsugning av en schnögging när vi var hemma hos mig. Min ursäkt var att jag var trött och ville sova, så gjorde jag det. Detta var två år sen, och jag ångrar det fortfarande :)

Äsch! Du har hela livet på dig att det ska hända igen! :unsure:

Det mest idiotiska jag har gjort var nog när jag tog av över mitt ex lägenhet (efter att han hade dumpat mig på ett jävligt oschysst sätt)), jag hjälpte honom även med att röja undan alla hans prylar (själv + exets ohälsosamma far). Om jag inte hade gått med på det (alltså övertagit lägenheten) hade det blivit problem för exet, men det tänkte jag ju såklart inte på förren efteråt. Dum som jag var! ;)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, fan vad skön KalleR var förr i tiden.

"anklagar du mig för att var rasist snorungejävel!!! vet du äns vad det betyder??? "

Eller detta:

Vad gör en cracks eller cracker vet inte vilket som betyder smällare. blink.gif för jag e liten och dum och förstår inte så mycket blink.gif .

#edit#

Jag e facktiskt bara 9 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte på något jätteidiotiskt jag har gjort.

Men när jag tog en stor snöboll full med grus rakt genom min kompis grannes fönster mer eller mindre med flit (skulle testa om rutan hållde), det kanske inte var det smartaste jag har gjort under dessa 15 år.

Sen när jag kallade våran förra musiklärare gubbjävel och bedde han dra åt helvete var ganska idiotiskt av mig. Han blev ju helt galen. Tur var det att han slutade, arnas skulle jag nog inte haft mitt MVG i musik ^_^

Edit: Miljarder stavfel..

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor