kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 JAAA! Låt oss höra. Vad är det mest idiotiska du någonsing gjort? Ett elakt bus eller bara klantat dig åt helvete? Ångrar du det eller är du en stolt idiot? Postar själv något idiotiskt så fort jag kommer på något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Byggde en pyramid med bänkarna i klassrummet och kidnappade katedern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 "Pierca" sin stortå med hjälp av en grep är väl inte det smartaste man kan göra kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Satt min polare i en kundvagn o skjussa ner honom i en å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ville prova min farsas suzuki Rm 500 -82 när jag var 2 slutade med ett brutet ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Satt min polare i en kundvagn o skjussa ner honom i en å Kanske när jag vart pissed off på Cross och ladda fult med crossen över målhoppet och landa kanske 1M förlångt och bröt benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ja, det var ju inte helt jag, men jag var med och kastade en sten i rutan på en polis kommisaries bil när han åkte förbi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Avslagit samlag. Brukar inte göra "idiotiska" saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Avslagit samlag. Brukar inte göra "idiotiska" saker. :O:O:O det hade aldrig jag avslagit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 :O:O:O det hade aldrig jag avslagit... Samlag är - så sant som du säger det - så underbart att det inte går att tack nej till. Inte på några som helst villkor. Man bara måste ha det. Tänk dig en mandomens kittlande dolk löpandes genom anus. Oh, hade det inte varit underbart? Eller du hade bara tackat ja till om det var en kvinna som erbjöd sin kropp till gulli-gullande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Samlag är - så sant som du säger det - så underbart att det inte går att tack nej till. Inte på några som helst villkor. Man bara måste ha det. Tänk dig en mandomens kittlande dolk löpandes genom anus. Oh, hade det inte varit underbart? Eller du hade bara tackat ja till om det var en kvinna som erbjöd sin kropp till gulli-gullande? Jag hade inte tackat ja till analsex nej, men om en kvinna erbjöd sin kropp så går det ju inte motstå, det finns dock vissa undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Avslagit samlag. Brukar inte göra "idiotiska" saker. Är väll inte idiotiskt, ganska fräckt faktiskt. Typ årets snyggaste brud kommer och frågar sen svarar man bara "Näpp" ... Ganska paff hon borde ha blivit, Bevisar ju bara att killar inte är lika lätt förda som det sägs och att tjejer inte har lika mycket makt som de tror. - Mest idiotiska saken jag har gjort är att ha jagat min syrra på en cykel och trillat på rullgruset och skrapat upp armbågen så jag fick ett köttsår som idoit läkaren sydde 1 stygn på så att jag fick ett jättestort ärr för. http://img103.imageshack.us/img103/6239/rrys4.jpg Iof så fick jag 14.000 i skadestånd för det, köpte min dator för pengarna så det kanske inte var så dumt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kört moppe i nerförsbacke och kollat på neonet som sitter vid däcket typ , och PANG! in i ett bro räcke och bröt benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kört moppe med löst framhjul, märkte att framhjulet wobblade lite när jag körde men jag tänkte inte på det, istället vred man på fullt och la sig ner i en kurva ÄPPELPAJ vurpade jag och skrapade upp benet. Om vi säger såhär, däcket satt löst, rörde på sig i sidled dette medförde att det drog rätt in i stänkskyddet i fram och fastnade där och så var det rullgrus precis där jag skulle svänga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jagat en idiot med en sax och körde den rätt igenom leden i tummen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nu kom jag på en sak jag gjorde för några månader sedan! Jag skulle ta sats och hoppa upp i ett träd genom att sätta ena foten mot stammen och sedan hoppa, ja ni fattar väl. Problemet var att jag hade nyinköpta skor som jag aldrig hade klättrat i träd i förrt. Det som hände var att jag sprang så snabbt jag kunde och hoppade rätt in i trädet och stukade stortån på ett underligt vis. och nu när jag tänker så kom jag på en idiotsak jag gjorde för nåt år sedan. Jag och en polare lekte lite med actionman och jag hade tidigare gjort i ordning en salpeterbrandbomb. Vi tuttade på den och gjorde så det såg ut som om den ena dockan tryckte ner den andras ansikte i elden. Actionmännen började brinna och blev bara aska. Jag tyckte att det var så fascinerande att jag bara stod där och glodde och märkte inte att det kom en gubbe som var skitförbannad. Han hade med sig massa vattenflaskor som han släkte elden med och undrade vad tusan jag höll på med. Det kunde man ju faktiskt undra när det faktiskt var så att vi stod och eldade mitt på en skolgård i ett tätbebyggd område. Jag fick massa pisk och skäll och han hotade att ringa polisen och grejer sen till slut sa han åt mig att gå hem. Min kompis däremot han hade sett snubben på en gång och trots att han satt gömd inne i den mörka skogen så kutade han åt helvete åt något håll och hade hunnit iväg flera kilometer efter att jag blivit utskälld. Hihihihi, Förresten så saknade jag mina actionman för jag hade bara en. Den andra var någon piratkopia. :(java script:emoticon(":'(", "smid_7") :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Skämtat om förintelsen. Skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Smällt en miniraket i mitt egna hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Är väll inte idiotiskt, ganska fräckt faktiskt. Typ årets snyggaste brud kommer och frågar sen svarar man bara "Näpp" ... Ganska paff hon borde ha blivit, Bevisar ju bara att killar inte är lika lätt förda som det sägs och att tjejer inte har lika mycket makt som de tror. - Mest idiotiska saken jag har gjort är att ha jagat min syrra på en cykel och trillat på rullgruset och skrapat upp armbågen så jag fick ett köttsår som idoit läkaren sydde 1 stygn på så att jag fick ett jättestort ärr för. http://img103.imageshack.us/img103/6239/rrys4.jpg Iof så fick jag 14.000 i skadestånd för det, köpte min dator för pengarna så det kanske inte var så dumt iallafall. Varför fick du skadestånd för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 När jag var liten så var jag för kort för att se mig själv i spegeln i badrummet. Så för att kunna se mig själv så hoppar jag upp med hjälp av vasken som då varkar ner. Som tur var kom det inget vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts