L_Voll Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Någon som minns Heja Björn? Riktigt usel serie som gick när jag gick på mellanstadiet. Kunde inte förstå varför alla mina kompisar gillade det, men nu i efterhand så inser jag att det bara var de som var så unga och pilska och tyckte det var jättekul att serien inte gick ut på något annat än samlag. Sämst! Jag minns Heja Björn, det var bra skit. Jag tror inte att serien riktade in sig på mellanstadieelever som målgrupp. Den sämsta serien är "Hem till gården" eller vad skiten heter. Serien gick/går på fyran, och utsepelade sig i en liten brittisk by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Glöm Family Guy... Jag har kommit på en ÄNNU fulare, meningslösare och vidrigare serie: Ruggrats. En "vanlig" serie som är riktigt dålig serie måste vara "Mrs Marple" eller nån annan brittisk deckarserie (mord i sinnet är acceptabelt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Varför tycker alla att "Våra Värsta År" är så dåligt? Det är ju skitkul! Och Al Bundy är sååå söt! Det är väl serien som typ är såhär: -AAAAALLLLL! -PEG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Det är väl serien som typ är såhär: -AAAAALLLLL! -PEG! ...nej. Det är så här: Peg: Oooh, Aaa-aaal! Al: No, Peg, you are a skanky whore, and I hate you... Den läskiga grannen: Why aren't you guys divorced? Al: Well... um... cause we're in this tvseries... and... um... Die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts