Foo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hon & Hannes ... Så jävla dålig humor. Man skrattar ju inte en enda gång. Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vita lögner, Seinfeld, Kvinnofängelset, M*A*S*H... Finns säkert fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Våra bästa är, Glamour, Melrose place, Beverly Hills och i stort sett allt som är på tv400 (vad jag sett iaf. är alltid ngn såpa som verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera och redigerad i windows movie maker ). Redigerad 25 juli, 2006 av Aykaramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vita lögner, Seinfeld, Kvinnofängelset, M*A*S*H... Finns säkert fler. OMG Seinfeld är ju näst bästa serien som fins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hon och Hannes, de flesta svenska såpor som visas på fyran... Annars tycker jag att det mesta på tv är kul... Fast man får för mycket av alla dessa amerikanska komediserier ibland... Brittiska deckarserier kan man aldrig få för många av... Morden i Midsomer var bättre när Daniel Casey var med, dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Våra bästa är, Glamour, Melrose place, Beverly Hills och i stort sett allt som är på tv400 (vad jag sett iaf. är alltid ngn såpa som verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera och redigerad i windows movie maker ). Det är inte mobilkameror. Det är vanliga inspelingskameror, men det ser annolunda ut om man jämnför med Primetime-shows och filmer för då har dom film kameror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Det är inte mobilkameror. Det är vanliga inspelingskameror, men det ser annolunda ut om man jämnför med Primetime-shows och filmer för då har dom film kameror. Han sa inte att det var mobilkameror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Han sa inte att det var mobilkameror. Joo kolla högre upp i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Joo kolla högre upp i tråden. Lär dig läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Våra bästa är, Glamour, Melrose place, Beverly Hills och i stort sett allt som är på tv400 (vad jag sett iaf. är alltid ngn såpa som verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera och redigerad i windows movie maker ). DÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 DÄR. verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera DÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 DÄR! HÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 DÄR. ------- OnT: De flesta amerikanska dokusåpor, svenska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Seinfeld Och den där bond familjen, typ familjen m någonting kan inte stava till det Våra bästa år, Cityakuten (många gillar säkert det, men jag tycker det är sämst), Våra värstya år och nanny ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Någon som minns Heja Björn? Riktigt usel serie som gick när jag gick på mellanstadiet. Kunde inte förstå varför alla mina kompisar gillade det, men nu i efterhand så inser jag att det bara var de som var så unga och pilska och tyckte det var jättekul att serien inte gick ut på något annat än samlag. Sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Varför tycker alla att "Våra Värsta År" är så dåligt? Det är ju skitkul! Och Al Bundy är sååå söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Reba som gick nyss på TV4 är nog en av de sämsta serierna iaf. Blev nästan lite ledsen en dag när jag skulle kolla på Malcolm - Ett geni i familjen. Och så var det Reba istället, porra va irriterande d va och hon som heter Reba, hennes Texas dialekt är inte heller så vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Medeltidsserier och sånt, såpor (Paradise hotel, någon?) och sånt är ju så boooooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kvinnofängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts