Mordos Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 lvl 55 känns som att sega ut på det lite. Ptshja, beror på vilken klass man är. Melee-klasser behöver lite mer levels än t.ex. sorceress och amazon, då de två inte blir träffade lika mycket. Och om man rushar till Baal-runs, så brukar det inte vara som så att man har så bra gear. Så de där Fallen på Nightmare slår en som ett Mach 3 flygplan i nyllet. y'know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Ptshja, beror på vilken klass man är. Melee-klasser behöver lite mer levels än t.ex. sorceress och amazon, då de två inte blir träffade lika mycket. Och om man rushar till Baal-runs, så brukar det inte vara som så att man har så bra gear. Så de där Fallen på Nightmare slår en som ett Mach 3 flygplan i nyllet. y'know. Mjo, been there, done that så att säga. Alltid lika kewl att göra cave på act1 som nybliven NM'are och corpserunna skiten typ 200 gånger enbart för en skillpoint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Mjo, been there, done that så att säga. Alltid lika kewl att göra cave på act1 som nybliven NM'are och corpserunna skiten typ 200 gånger enbart för en skillpoint. När jag kom till Nightmare på min assassin hade jag helt och hållet glömt hur mycket mer ont det gör på nightmare. Det vill säga, att jag förlorade en hel jävla del pengar på att få tillbaka mitt gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Bump lite, tog upp D2 igen när mina kompisar levlade och kunde spana NM games åt mig... Level 89 atm, saknar bara en trangdel! http://img205.imageshack.us/img205/8980/51962758mv4.jpg http://img98.imageshack.us/img98/4153/78792978uv0.jpg Har även lyckats fixa insight och TR hjälm åt min kära merc. http://img297.imageshack.us/img297/9659/99625947qr2.jpg Edit: Yes! http://img154.imageshack.us/img154/6230/screenshot007dl3.jpg Redigerad 30 juli, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Bump lite, tog upp D2 igen när mina kompisar levlade och kunde spana NM games åt mig... Level 89 atm, saknar bara en trangdel! Har även lyckats fixa insight och TR hjälm åt min kära merc. Edit: Yes! 1.12? Jävligt nice isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 1.12? Jävligt nice isf. Det stämmer det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Bump! Jag har gått och blivit Beroende av D2 nu. Har levlat upp en hammerdin men jag insåg att det jag behöver mest just nu är en MF Sorc. Så det är vad jag levlar just nu, den är 69 atm och om någon vill ha boost så kan jag göra det. Vill ha en spelpartner. Btw, är Ali Baba svärdet värt något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Usch, MF Sorc. MF är så förbannat surt att skaffa sig mycket av, och det slutar med att man i princip bara har 4 slots kvar i inv.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Man kan väl bara ha en Gheed charm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Man kan väl bara ha en Gheed charm? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Vad är det som tar plats i inven då? Haxxiga charms, eller menar du bara unique items? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Vad är det som tar plats i inven då? Haxxiga charms, eller menar du bara unique items? Large charms med +MF. GL att hitta small med +MF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Large charms med +MF. GL att hitta small med +MF. Jassådu. Se vad jag hittade då! http://img180.imageshack.us/img180/8997/mflolxy9.jpg Den suger, men ändå. Edit: Shoop da woop! http://www.dcboard.de/files/diablowalks_205.jpg 13-16-6 anni till mig \o/ Redigerad 10 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 BUMPISH Lv59 med min smiterdin nu, lyckades plocka åt mig en SoJ från Diablo på Nightmare Så nu måste jag försöka fixa Zakarum, Shako osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 BUMPISH Lv59 med min smiterdin nu, lyckades plocka åt mig en SoJ från Diablo på Nightmare Så nu måste jag försöka fixa Zakarum, Shako osv. Skaffa anni också, det är svinlätt. Jag kunde enkelt skaffa i alla fall 2 i veckan när jag spelade. dcboard ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Någon som har en zaka på lager btw? Nvm, hittade nu. 880-990smitedmg atm, med kasst gear. Redigerad 9 september, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Någon som fortfarande lirar? lol. I know I still do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts