eXotic Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag har precis klarat ut diablo på svårighetsgrad normal. Nu undrar jag om jag måste lira på svårighetsgraden nightmare, eller om jag kan connecta till servrar med svårighetsgraden normal. Om det går att connecta till servrar med svårighetsgraden normal, hur gör jag det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vilken level är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vilken level är du? Inte för att det hör till frågan men min bästa är level 28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kör cowruns på normal, du får skapa ett game på normal, dom visas inte i listan när man klarat normal.. Skapa ett som heter Cow u open, så kanske du har tur Det var därför jag frågade efter din lvl serrö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kör cowruns på normal, du får skapa ett game på normal, dom visas inte i listan när man klarat normal.. Skapa ett som heter Cow u open, så kanske du har tur Det var därför jag frågade efter din lvl serrö Kan jag skapa game på normal, jag har för mig att jag bara kunde skapa på nightmare ? Ifall jag nu skapar på normal, blir det som innan, att jag kan gå vart jag vill (Acterna och så), eller kan jag bara röra mig inom act 1 tills jag lyckas klara den ? Det där med cows, om jag skapar en server på normal, då kan jag väl öppna egen portal ? Och jag förstår fortfarande inte det där med min level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Man får olika exp av olika saker om man e annan lvl, e man lvl 1 i act 4 så får man ingen exp.. Därför frågade jag din lvl. Ja! du kan röra dig fritt i alla acter när du skapar på normal.. Ja, du kan öppna en portal, ta wirts leg (hittas i tristram) och en town portal bok och lägg båda i kuben (bara dom 2 ska vara i kuben) sen mixar du dom 2 och en portal ska öppnas. (Detta ska göras i act 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Man får olika exp av olika saker om man e annan lvl, e man lvl 1 i act 4 så får man ingen exp.. Därför frågade jag din lvl. Ja! du kan röra dig fritt i alla acter när du skapar på normal.. Ja, du kan öppna en portal, ta wirts leg (hittas i tristram) och en town portal bok och lägg båda i kuben (bara dom 2 ska vara i kuben) sen mixar du dom 2 och en portal ska öppnas. (Detta ska göras i act 1) Ok, klart man inte får exp som lvl 1 i act 4, man lyckas ju inte döda något ^^, Bra, då kan jag alltså göra fler diablorun och fixa bra drops och allt det där roliga, perfekt sätt att levla på, eftersom jag är lite kort i rocken för att lira på nightmare Ok, jag visste hur man gjorde men jag bara syftade på att jag borde kunna öppna en själv. Tack för din hjälp Edit: lurar du Diablo nu för tiden, eller har du slutat ? Redigerad 24 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 BTW, döda INTE cow king, då kan du inte öppna cow lvl igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) BTW, döda INTE cow king, då kan du inte öppna cow lvl igen Hehe, det visste jag också ^^ Men lirar du Diablo nu för tiden ? Redigerad 24 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Lirar LoD, lvl 69 Smitepala körde Über med en polare en dag, assvårt Uber=Typ som cowlevel fast typ alla bossar som andariel, diablo osså, alla e assvåra.. I Hell är det oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Lirar LoD, lvl 69 Smitepala körde Über med en polare en dag, assvårt Uber=Typ som cowlevel fast typ alla bossar som andariel, diablo osså, alla e assvåra.. I Hell är det oxå Grymt, jag funderar på att skaffa LOD, för att det är så jobbigt när man kollar på olika sidor battle.net eller diabloii.net t ex, och så sitter man och läser om olika rareitems och skit och så är inte all fakta enligt Diablo II, utan enligt LOD. Jag och en polare skaffade ungefär samtidigt, i början på sommarlovet, har lirat lite till och från med tanke på att vi varit bortresta båda två, och så har vi testat nya gubbar, den enda jag inte testat är amazon, och hon sägs ju inte vara så bra så jag får se om jag orkar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Amazon är enligt mig en riktigt bra char i norm och nightmare, sen kommer alla lightning resist i hell, då blir hon dålig.. Sen när du skaffar LoD kan jag hjälpa dig lite Redigerad 24 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Amazon är enligt mig en riktigt bra char i norm och nightmare, sen kommer alla lightning resist i hell, då blir hon dålig.. Sen när du skaffar LoD kan jag hjälpa dig lite Ok, men man kan väl ha flera olika pilar ? Cold och fira och poison också, väl ? Jag ska rådfråga lite med min polare, för om jag ska skaffa så gör jag det bara om han också gör det, tråkigt att vi måste lira separat annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Man ska vara javelin ama, bow är inge bra längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Man ska vara javelin ama, bow är inge bra längre.. Ah, ok, men som sagt jag har ju inte testat henne så jag vet inte ^^, Du nämnde din char, Smitepala, är det en Pala som är inriktad på något speciellt ? Redigerad 24 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jupp, skillsen: 20 på smite, 20 på holy shield, 20 på fantacism. Ger grym boost på smite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Jupp, skillsen: 20 på smite, 20 på holy shield, 20 på fantacism. Ger grym boost på smite Ok, det låter häftigt Men jag funderade på en sak, en gång var jag inne i en server som hette 'cowme pls' ungefär, så väntade några där inne, sedan kom en snubbe in, och öppnade en cowlevel, dödade kossorna och drog därifrån. Min fråga är, hur hittade han normal servern, eftersom han har ju klarat normal redan, satt bara och slumpsökte och lyckades träffa, eller kunde han leta normal servrar ? Edit: Kom själv på hur jag kan göra . Redigerad 24 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kan man lira på Internet om man fått en plockad version av vanliga men köpt LoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Tror det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kan man lira på Internet om man fått en plockad version av vanliga men köpt LoD? Allt hänger på Cd-keyn... Btw, orka spela Diablo II utan baalruns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts