Lajnux Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Blah, varför fungerar det inte att ladda ner det ? Jag har gått in på softnyx game launcher sen rakion sen tryckt på download full version. Om ni inte förstår så kolla bilden; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Bara jag som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nja, jag har tröttnat lite, har ingen o lira med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Dubbelpost i know men, är det någon som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Dubbelpost i know men, är det någon som fortfarande spelar? Nejfan. Slutade spela när jag började Flyffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Nejfan. Slutade spela när jag började Flyffa. Ok, själv började jag idag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 The gunz är väl endå bättre för dom som gillar vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 The gunz är väl endå bättre för dom som gillar vapen? Jao. Rakion är roligt om man är lite mer åt fantasyhållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jao. Rakion är roligt om man är lite mer åt fantasyhållet... blaah inget för mig,.., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är rätt så kul... men lite segt btw hur gräppar man fiender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är rätt så kul... men lite segt btw hur gräppar man fiender? Du står väldigt nära och trycker mouse1+mouse2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Spelade det i en dag, det var skitkul. Sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Du står väldigt nära och trycker mouse1+mouse2 Jag gör det men min gubbe gräppar ändå inte... han bara hoppar runt o slår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag reggade mig idag. Fast när jag laddade ner Launchern(?) så stod det att något var fel när jag kickade på den. Den filen var bara 500kb btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag reggade mig idag. Fast när jag laddade ner Launchern(?) så stod det att något var fel när jag kickade på den. Den filen var bara 500kb btw. Du tog nog nån av delarna av launchern, isf måste du ladda ner alla andra delar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imaad Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Tack för tipset, jag ska helt klart kolla in Rakion! Ingen aning, men det verkar förövrgit bara vara skit Jag tycker GunBound är helskönt. Det är ju ett worms-typ av spel, och jag har alltid älskat Worms, Liero och dylika spel. Gunbound är skönt, det kräver helt klart en hel del skills, men det gör också att det är o så mycket mer tillfredställande att äga sina kompisar GunBound hittar man på www.goa.com och är gratis. Jag heter Imaad där om någon vill spela, vore soft! -Anton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Tack för tipset, jag ska helt klart kolla in Rakion! Jag tycker GunBound är helskönt. Det är ju ett worms-typ av spel, och jag har alltid älskat Worms, Liero och dylika spel. Gunbound är skönt, det kräver helt klart en hel del skills, men det gör också att det är o så mycket mer tillfredställande att äga sina kompisar GunBound hittar man på www.goa.com och är gratis. Jag heter Imaad där om någon vill spela, vore soft! -Anton Najs bump där ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Läs reglerna -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts