Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Det fungerar i princip hela tiden för mig? Försök inte komma in på samma server, goddammit. Kolla ms innan ni går in, ta den med lägst. Jag får testa typ tre olika servrar innan jag kommer in. Om ni inte orkar, skapa en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Siana har du lust o lira stage sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Testade i stort sett alla på B servern, och många på A servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Har joinat nu, vilken "sort" ska jag vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Går det inte att skapa egna servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Har joinat nu, vilken "sort" ska jag vara? Bestäm själv Blacksmith är väldigt kraftig, Archer har snabba attacker, Ninja är smidig och har typ, snabb long range vapen, Swordsman e typ lite overall, han e rätt stark o rätt snabb. Mage har starka attacker och kan frysa spelare, har dock inget bra short range vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Kör på Swordsman, nickar TheCatlover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ja, nu har jag fattat det där med grepp mera. Får iaf vara VÄLDIGT nära gubben sen mocka skiten ur han. Läser igenom den där atackblacksmithsakendomkangöra. Jobbig mening ^^ nu ska jag spela iaf, ses inne kanske. heja om ni ser colan visar bild på min gubbe sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Colan addade dig på friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Någon som vill spela lite senare i dag/kväll/natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hehe, Hemma nu från en kryssning till riga! Har någon lust att köra lite nu? är lvl 3 archer .. Om ni har lust att köra är det bara att lägga till Weedly00@hotmail.com på MSN, fast det kanske finns en friendlist i Rakion, har faktiskt inte riktigt koll på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Tryck F9 in-game så får ni upp messengern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Colan addade dig på friends Colan är aldrig inne, pröva "Colan>" colan är warrior, jag lirar blacksmuth kommer med bild närsomhelst, just wait and see biatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag ska testa det! Men det kan väl inte va bättre än titan quest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Jag ska testa det! Men det kan väl inte va bättre än titan quest? 2 olika spel eller ? Rakion är iaf 3:person, se bakom gubben.. Är väldigt kul iaf Notera min hammere, inköpt http://img136.imageshack.us/img136/9651/rakion2006072613514106aw3.jpg Redigerad 26 juli, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Barra för att jag skulle ladda ned det nu så blev det as segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Har bytt char, heter ThaCatlover och är Blacksmith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har bytt char, heter ThaCatlover och är Blacksmith. Jag addar dig sen då, eller om du addar mig kanske. "Colan>" Brukar spela på A servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ny trollstav! Har inte använt den än. GiZmo, har du slutat spela nu eller? Förstår inte hur det kan krångla så mycket för dig, jag kommer in efter att ha letat runt i lite olika servrar. Starta en egen annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Snabbare länk om någon behöver http://www.cdoitalia.it/download/RIS_Ver0209_XfsVer043.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts