Colan K Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Tack för tipset, laddar hem och kollar in det nu, kommer med comment här sen bajs.. 1 timma och *kollar* 23 minuter >.< Sug av mig under tiden så gör du något bra... eller.. alltså.. ^^ jag är trött, klagar på det Redigerad 24 juli, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Man kommer in på vissa servrar - skapa en egen om inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kukspel, kan inte prova för att min dator är runt 700mhz för dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Grymmt spel, synd bara att det är så segt att levla, btw, vad är "Stage" och "Golem" för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Stage är typ upprag. I Golem har båda lagen var sin golem. För att döda det andra lagets golem måste du först döda The Golden Golem, för att få The Golden Sword. När någots lags golem dött eller alla spelare i ett lag dött vinner det andra laget. Här är Flea_, min lilla mage. Sparar till trollstav eller stav, har inte bestämt mig. Ett guld över 1337. http://img377.imageshack.us/img377/62/fleaay9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Okej, någon som vet problemet med inte kunna joina servers, för det kan inte jag nämnligen ? Anyway, min kommentar på spelet är inte mycket ännu, bara kört tutriol ^^ Är warrior och heter Colan hmm.. testa joina en server där det inte är många, sen tryck ready vid nedre högra hörnet, funkar fint fint för mig dags för spela är blacksmith nu istället, vill vara störst av alla och vara fruktad Redigerad 24 juli, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Själv är man lvl 2 nu, Archer såklart JSHCArch om nån vill adda BTW: Siana, jag addade din lilla mage Sen när vi är höga lvls kan vi ju skapa en GTASajten klan, om vi fortfarande spelar då dvs... http://img369.imageshack.us/img369/1798/rakionfy6.th.jpg Min lilla archer Redigerad 24 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Okej, lvl 4 blacksmith. Colan. det är väldigt skoj, fast lite halvsvårt, kan inte alla moves än men. Inte fått klämm på greppa tag på en heller. Men men, ska jobba imorgon, får lägga mig nu. Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Undrar oxå hur man greppar man kanske måste vara en spec. level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag vet inte hur man gör tornadon. I för sig är den rätt kass, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Här är alla attacker en blacksmith kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Här är alla attacker en blacksmith kan göra Slog över till mage, det enda jag inte visste man kunde göra var att både högerklicka och vänsterklicka samtidigt. Här är min hat- lista, vilka klasser som är jobbigast. 1. Archer - så sjukt, sjukt jävla jobbig. Feg som fan, pepprar pilar. 2. Swordsman - slår, slår och slår... 3. Blacksmith - klumpiga och lätta att pricka, men deras vapen är skitstort. 4. Mage - jag lyckas klara dem rätt bra, men det är jobbigt att bli spetsad på is. 5. Ninja - nästan inga som spelar med dem - av en anledning. Med detta sagt menar jag inte att archer är bäst, jag har lärt mig att tampas med dem rätt bra nu, tack vare sköld. Fan vad jag hatar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Jag har samma problem med att joina servrar..går det inte fixa på något sätt? btw, har en Swordsman på lvl 1, Gahammon heter han. Ska nog göra en ny karaktär snart. Swordsman var ingen rolig "klass" :< EDIT: Siana, vad är det som gör Ninja så kass? :< EDIT 2: Ny karaktär, lvl 1 Archer, Ramira heter hon. Kan inte connecta till servrar, hej. Redigerad 25 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Siana inte säga att du hatar min lillla arch, då blir han ledsen Archers är inte lätta att spela med heller, rätt svårt att pricka med pilarna, fast dom är jävligt smidiga, så det jämnar ut sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag mötte "VerticalDrive" som var en archer. Skitjobbig. Angående serverjoin- problemen: spela på Europe B istället, där kommer man in oftare. Glöm inte att klicka i Available- rutan också. Jag blir snart level 4. Sparar till ny stav. Marky: Ninja är väl inte direkt kass, men den har inget som utmärker sig särskilt bra... Rätt standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Archers kan vara jobbiga, men gå close combat med dom, dom har inte spec bra armor osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Alltså, jag fattar ingenting.. Jag lyckades komma in på en server på Europe B, men när jag väl börjar spela så är det ingen där. Dom andra spelarna står bara stilla på spawnplatsen, så jag löper runt och gör ingenting.. Är det någon patch som ska laddas ner eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Bah, efter att försökt komma in på en server i 20 minuter så tröttna jag.. skitspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Använd typ Quick Start eller vad det heter istället, funkar oftare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Använd typ Quick Start eller vad det heter istället, funkar oftare.. Funkar aldrig, säger som GiZmo...skitspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts