Lallaren Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Hej, jag skulle vilja berätta lite om Rakion som spelet heter Vad är Rakion? Rakion är ett deathmatch spel som liknar The Gunz, fast det utspelar sig kring medeltiden skulle och i spelet kör man helt vanlig deathmatch eller Team Deathmatch. Det finns ju klart andra som att man ska döda deras NPCledare. Man kör ju genom att kriga med musen, och tagentborden. Te.x om man klickar på musen så slår han, men man kan ju göra combos och då slår man ännu mer. Man går även upp i levels, skaffar nya items och sånt. Man kan även summona gubbar som slåss för en. I Rakion finns det 5 klasser att välja mellan. Archer, Blacksmith, Swordsman, Mage och Ninja. Ni kan regga er på deras Hemsida och även ladda ner spelet, men att ladda ner det kan ta rätt så lång tid. Här har ni förövrigt en bild på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Jag har inget direkt spel jag spelar nu ändå. Jag testar. Hej, jag skulle vilja berätta lite om Rakion som spelet heter Måste bara säga... Låter som början på en redovisning för klassen. ... Men vad fan? Jag kan inte registrera mig. "Input letter does not match with displayed letter". Och jag har försökt ett jäkla tag nu. Uhm- okej. Med Internet Explorer fungerade det. Vad är Gunbound då? Redigerad 23 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Rakion är ett deathmatch spel som liknar The Gunz, fast det utspelar sig kring medeltiden skulle och i spelet kör man helt vanlig deathmatch eller Team Deathmatch. Det finns ju klart andra som att man ska döda deras NPCledare. Man kör ju genom att kriga med musen, och tagentborden. Te.x om man klickar på musen så slår han, men man kan ju göra combos och då slår man ännu mer. Man går även upp i levels, skaffar nya items och sånt. Man kan även summona gubbar som slåss för en. Inte MMORPG då? Tänkte skaffe det en gång men jag orka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Vad är Gunbound då?Ingen aning, men det verkar förövrgit bara vara skit Inte MMORPG då? Nae, trodde också att det var ett MMORPG, men det visade sig inte att vara det. Redigerad 23 juli, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Nae, trodde också att det var ett MMORPG, men det visade sig inte att vara det. Ahapp, OTPFWL då Online Third Person Fighter with leveling (kom på det själv ) Ska nog inte skaffa det förens jag hittat något ställe där man kan ladda ner, allt sammans med 100 kb/s och inte enstaka filer med 15 kb/s, tar tid serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ahapp, OTPFWL då Online Third Person Fighter with leveling (kom på det själv ) Ska nog inte skaffa det förens jag hittat något ställe där man kan ladda ner, allt sammans med 100 kb/s och inte enstaka filer med 15 kb/s, tar tid serru Jag laddade allt med 50kb/s i början, och sedan har jag hållt stadiga 35kb/s, och jag har ändå 0,5mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag laddade allt med 50kb/s i början, och sedan har jag hållt stadiga 35kb/s, och jag har ändå 0,5mbit. Jag har 1 mbit, och still 15 kb/s, varför just jag? :'( Har du det installerat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Jag har 1 mbit, och still 15 kb/s, varför just jag? :'( Har du det installerat nu? Konstigt. Vi kanske inte gick tillväga på samma sätt. Jag har installerat och spelat, det är skitkul! Det enda jobbiga är att man levlar ruskigt långsamt... Därför är jag rädd att jag kommer tröttna på det för snabbt. Men för tillfället, skitkul. Förresten, jag är en Mage, heter Flea_. Redigerad 24 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Upp upp upp.. Har en lvl3.. ehm.. vad heter dom? stor sak Skojjigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ehm.. Min kompis utan brandvägg Hur är spelet? är det som wow? ere som wow börjar jag gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Läser du där uppe står det saker som gör att det inte är som wow, läs nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Läser du där uppe står det saker som gör att det inte är som wow, läs nästa gång Säg mig....vart står det?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Säg mig....vart står det?` Första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Första posten. Jag ser inget som står att det inte är likt wow etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Så du menar att WoW är ett DeathMatch spel i Medeltidsmiljö? Det var nå nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag ser inget som står att det inte är likt wow etc Han länkade ju även till hemsidan, där kan du säkert läsa mer och kolla screenshots. Har du tur kanske du till och med får se en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Alltså... Man är i ett chatrum. Sen kan du hoppa in i olika games, till exempel Deathmatch, Team Deathmatch, Golem och så vidare. Jag skulle inte vilja kalla det för medeltid, utan för fantasy eftersom magi finns. Sedan finns det lite olika klasser man kan vara, med olika slags attacker. När du spelat en runda får du guld och experience beroende på hurpass bra det gick för dig. När du har tillräckligt mycket experience går du upp i level och kan öka dina stats. För guld kan du köpa vapen, rustning, summonings med mera. Spelet har en VIP- funktion där du betalar med riktiga pengar också, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nån annan som har problem med att komma in på servrar? Alla säger typ att jag har för dålig ping.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts