darkjak Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Den här sidan är till för att berätta om dina favoritgratisspel som finns på nätet. Här snackar jag inte några flashspel som man spelar i ett par minuter eller en halvtimme och sen tröttnar, utan på RIKTIGA spel. Vad har ni för tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 SilkRoad Online Warrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Tibia "Du borde skjutas" Wolfenstein: Enemy Territory, är väl gratis också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Trackmania Nations kan vara riktigt kul ibland. Edit: Så har vi ju även Americas Army, har aldrig testat för jag orkar inte göra träningsuppdragen. Och så finns det ju även KnightOnline, domineras av turkar och det är förbannat svårt att komma in på servrarna när man inte har premium. Redigerad 23 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Trackmania nations Länk (bilspel där man kan köra både online och offline) dumbom var före, började skriva sen böt jag fönster därav tidsskillnaden >.<. Lierox Länk (Worms liknande spel där man kan spela online och istället för som i worms är det i real time) Redigerad 23 juli, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Finns mängder med gratisspel på GameHippo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Så har vi ju även Americas Army, har aldrig testat för jag orkar inte göra träningsuppdragen. Vad är det för typ av spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Vad är det för typ av spel? Taktiskt fps spel.. Eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Vad är det för typ av spel? Tänk dig Battlefield 1942. Fast Amerika. Och lite sugigare... Rätt kul men efter ett tag så tröttnar man. Det ser ut så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts