GiZmo Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Bah, dom har bytt ut hans drink... Why o why! Håller me fido vercetti.. Inga osynliga bilar eller nått sånt trams Redigerad 28 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag tycker Golden Eye var den sista bra Bond-filmen. De nya kan jag se på, men absolut inte i samma klass som de äldre. Ska se denna på DVD, men jag har inga större förhoppningar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag tycker Golden Eye var den sista bra Bond-filmen. De nya kan jag se på, men absolut inte i samma klass som de äldre. Ska se denna på DVD, men jag har inga större förhoppningar på den. Exakt vad han sa, fast har lite förhoppningar på den nu när den "onda" sidan kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Man får väl ta sig och se den hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jag tycker Golden Eye var den sista bra Bond-filmen. De nya kan jag se på, men absolut inte i samma klass som de äldre. Ska se denna på DVD, men jag har inga större förhoppningar på den. Ja filmerna va mycket bättre förr. Nu är dom inte nyskapande som dom gammla va utan nu e dom som vilken amerikansk actionfilm som helst. Inget speciellt, men jag hoppas dom försöker få tillbaka den känslan igen. Tror fansen vill ha de så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Blir kul att se lite parkour I Bond filmen. Redigerad 29 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 De gamla filmerna går väl an, men den här förväntar jag mig inget av. What Heihachi said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Kan någon vara vänlig och förklara för mig vad det är som gör de äldre Bond-rullarna så väldigt "Halleluja!"? Bond har alltid varit samma smörja i min mening. Redigerad 29 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Studion brann ner! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,864447,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Studion brann ner! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,864447,00.html Hahaha! Gud är sur på dom för dom valde en dålig skådis som James Bond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts