Tux Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Den nya James Bond filmen kommer ut den 17 November 2006 med Daniel Craig som 007. För mer information tryck här! Trailern hittar du här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ser bra ut. Kanske kollar på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Som den james bond fan jag är/har varit så måste jag se alla filmer Och jag ser att Tux har bytt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Hörde jag fel, eller sa M "Any fuck can kill"? Hoppas den här filmen blir bra. Bond brukar ju dock vara rätt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Hörde jag fel, eller sa M "Any fuck can kill"? Hoppas den här filmen blir bra. Bond brukar ju dock vara rätt bra... "Any thug can kill." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Bond är störd. Turtlarna också. Förväntar mig inte ett jota ifrån någon av dessa två filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 De gamla filmerna går väl an, men den här förväntar jag mig inget av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag har aldrig sett så mycket som en sekund av en Bond- film, och jag kommer heller aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 För er som inte redan vet: Den blonda Pierce-ersättaren kommer "visa allt" i den här filmen. Läskigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Han ser onekligen hemlighetsfull ut på postern och hela omslaget var jävligt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Blir den hälften så bra som Die another day så är jag nöjd för den filmen va kass. Dom gammla Bond filmerna gillar jag och jag e faktiskt ett ganska stort Bond fan.. eller va iaf förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Bah, när jag gjorde en tråd om denna film så låste dom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Har sett alla Bond-filmerna som gjorts hittills, mycket möjligt att jag ser även denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 För er som inte redan vet: Den blonda Pierce-ersättaren kommer "visa allt" i den här filmen. Läskigt värre. Usch... fy fan. Nej... Blir nog inge James bond för mig. Kommer iallafall inte betala pengar för att se den/ ha den i min ägo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Lol, han som spelar nu är ju blond och liknar inte bond överhuvetaget Dessutom är det uttjatat nu, gammla bond filmerna Ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Den nya Bondfilmen kommer visa en mörkare sida av agenten. Jag tror att den kommer bli bra, trots att jag inte ens sett trailern ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hoppas det blir som på Connerys tid som bond, att han får klara sig utan några "leksaker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hoppas det blir som på Connerys tid som bond, att han får klara sig utan några "leksaker" Han hade "leksaker" då också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha James Bond med potatisnäsa, det var mig en rolig syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Han hade "leksaker" då också Inte lika löjliga som osynliga bilar å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts