Crusader Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Nu finns äntligen teasern ute för den 4:e TMNT filmen. För er som inte vet så är filmen CGI, produceras av samma som gör den nya TV-serien (Samt TMNTs skapare) och utspelar sig efter första Teenage Mutant Ninja Turtles filmen samt vissa delar i den andra filmen har hänt. Filmen går på bio 30.03.07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Shit verkar bli en riktigt cool film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Only in theaters Oh no tänkte kanske köpa den...(lr iaf "köpa" den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Dom säger antagligen så bara för att få mer människor att gå på filmen. För många människor tänker nog "äh, jag väntar på att jag kan hyra den. Då blir det billigare." och då säger dom "bara på bio" för att mer människor ska gå på den på bio så dom som gjort filmen och allt det får mer pengar. I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ser trevlig ut, en film jag tänker gå på iaf Har inte sen den första filmen du snackade om, but who cares, who cares bout that, that that that thaat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 "Only in theaters" gäller datumet. Den kommer bara vara på bio då. Sen tar det ca 6 månader innan DVDn kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Den här kommer troligen att suga hästsko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Den här kommer troligen att suga hästsko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag tycker faktiskt att denna filmen verkar ganska intressant, påminner ganska mycket om den ''vuxna'' verisionen av turtles serietidningarna som fanns för några år sedan. Nån mer som kommer ihåg dom? o med vuxna menar jag inte sköldpaddeporr eller nått sånt, utan en väldigt blodig serie om turtles. Minns att den var i svartvitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ser redan nu att det är en film för mig! Älskade Turtles som barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag tycker faktiskt att denna filmen verkar ganska intressant, påminner ganska mycket om den ''vuxna'' verisionen av turtles serietidningarna som fanns för några år sedan. Nån mer som kommer ihåg dom? o med vuxna menar jag inte sköldpaddeporr eller nått sånt, utan en väldigt blodig serie om turtles. Minns att den var i svartvitt. Du menar original versionen? Jo, filmerna är byggda på dem precis som den nya TV-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Tror absolut att denna film kan bli något, TMNT ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Du menar original versionen? Jo, filmerna är byggda på dem precis som den nya TV-serien. Nee, menade inte dom, det finns en annan verision som filmerna inte är byggda på, där turtlarna( ) ä'r mycket smalare o har mer muskler. Oså förekommer det svärord i den serien. Har den liggande i nån låda här hemma tror jag... Redigerad 27 juli, 2006 av Hjelmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nee, menade inte dom, det finns en annan verision som filmerna inte är byggda på, där turtlarna( ) ä'r mycket smalare o har mer muskler. Oså förekommer det svärord i den serien. Har den liggande i nån låda här hemma tror jag... Det är originalversionen. De första Turtles serierna. De svartvita där alla har röda ögonband (På framsidorna), folk svär och Turtles dödar fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Dom hoppar och viftar alldeles för mycket med sina svärd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 "4:e filmen" ?! Vilka är dom andra 3 ? Dom där skådespelarna har kostymer på sej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nej, det är CGI. Men den hör till de 3 otecknade filmerna. Det är, som sagt, en fortsättning på första filmen samt delar av den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Det är originalversionen. De första Turtles serierna. De svartvita där alla har röda ögonband (På framsidorna), folk svär och Turtles dödar fiender. Ok, då ber jag om ursäkt, kollade upp lite på wikipedia om detta, o du har helt rätt. Men den serien var cool iaf nån som vet om den finns o köpa/ skaffa på annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Tycker titeln på filmen hellre borde vara TMNF (Teenage mutant ninja frogs) dom ser fan ut som grodor när dom hoppar runt på taken. Annars javisst grymm teaser, skulle vilja se filmen kanske blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Trailern såg ut som det skulle bli en tecknad film. Gillade de gamla filmerna när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts