Pain To ThE MaX Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Asså jag försöker installera mina grafikkorts drivrutiner... Jag måste ha 30.82 för annars krashar datorn i internet (snacka om problem). Men nu när jag har installerat 30.82 så kan jag inte ens byta upplösning till datorn. Hela datorn krashar! Kan någon snälla ge mig tipps?!?! Jag vet att jag har skrivit många "hjälp topics" men jag behöver verkligen hjälp! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 hatar asså grafik uppgraderingar bara skapar problem jag fick installera om windows när jag fixade sånna till mitt grafik kort gf3 då var det samma här kunde inte vara inne på grafik grejset då fick jag felmedelande så jag undviker att uppgradera grafik kort och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) Allt är Windows MEs fel!. Hatar skiten. Ska installera xp snart. Ska aldrig mer RÖRA inställningar på grafikkortet mer. Det är ju sjukt hur galet det är. Redigerad 6 februari, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts