splitx Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vad är Shady Cabin? Ett område, ett hus, en bil? När jag läste beskrivningar för att se Leatherface "Go to the Shady Cabin when it is raining at night and wait inside with a chainsaw. " vart "inside"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vad är Shady Cabin? Ett område, ett hus, en bil? När jag läste beskrivningar för att se Leatherface "Go to the Shady Cabin when it is raining at night and wait inside with a chainsaw. " vart "inside"? Leatherface finns inte, bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Som ovan. Leatherface är en bluff. Men stället du söker efter är ett sågverk lite nordöst om Mount Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Har marketat på kartan, men jag kan ju vara helt ute och cykla? (Inte spelat på flera månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Har marketat på kartan, men jag kan ju vara helt ute och cykla? (Inte spelat på flera månader) Själv har jag för mig att det ska vara här, (röd ring) Men Shady Cabin ligger precis där, (grön ring). Där finns väll inget sågverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jo, det finns det, men det är inget speciellt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Men Vad Är Shady Cabin?(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ett område i San Andreas. Duh. Det enda som finns där är en tom gammal stuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ett område i San Andreas. Duh. Det enda som finns där är en tom gammal stuga. Det är Alltså där inne man skall vara på natten när det regnar....elr kan man komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Man kan gå in, men det finsn inget där, och Leatherface kommer aldrig dit, oavsett väder/tid på dyngnet. Det är bara ett falskt rykte, startat av folk som vill lura naiva små n00bs. Redigerad 23 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts