MetoC7 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Min lista: 1-Anti-piratbyrån 2-Nazi tyskland 3-Church of scientology 4-Israel 5-Microsoft Vilka anser ni vara dom ondaste organisationerna någonsin? Redigerad 21 juli, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Och vad gör microsoft som är ONT? Äter småbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 4-Israel Organisation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Och vad gör microsoft som är ONT? Äter småbarn? Spionerar på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 1. GTAsajtens Administration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Microsoft är ingen organisation. En organisation är som AFA (AntiFascistisk Aktion). Inte för att dom är "Onda" eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 MetoC7-organisationen som gör allt för att spamma ner forumet med onödigt trams samt cs_pojke13-snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Microsoft är ingen organisation. En organisation är som AFA (AntiFascistisk Aktion). Inte för att dom är "Onda" eller så. Du har rätt Men vad kan man kalla det då? Armeer/Grupper/Skolor/Företag/Organisationer/Stater ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 *antipiratbyrån (Var visst det enda jag kunde komma på just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Antipiratbyrån är det enda jag kommer på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 ... KKK? Rena, vita lakan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kyrkan Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei Bolsjevikpartiet Röda khmererna al-Qaida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kyrkan Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei Bolsjevikpartiet Röda khmererna al-Qaida Får man fråga varför den är med bland din Ondaste-orginisation-lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Ondaste? Jag tycker Antipiratbyran är rent förjävliga, onda, patetiska, brutala.. och dum i huvuvet.. och.. *Massa onda ord* Om jag fick bestämma skulle dom inte finnas.. men ja..det är deras.. grej.. det är deras jobb.. dom tycker ju att vi är minst lika onda.. vi kläder ut oss till pirater och "snor" massa saker från andra.. och dom vill.. att inte ska göra det.. Men.. ja.. Jag vet ingenting just nu. Jag är trött. Jag borde kanske inte ens ha skrivit detta. http://67.18.37.14/19/132/emo/blink7.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Får man fråga varför den är med bland din Ondaste-orginisation-lista? Kyrkan har lurat och vilselett människor genom alla tider. Och hej, jag är antireligiös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kyrkan har lurat och vilselett människor genom alla tider. Och hej, jag är antireligiös. Speciellt katolikerna. *Spottar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kyrkan. Vet inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Man vet iaf vad han menar. Jag har inte direkt något mot något mot något här i världen, man får ta det som det e och acceptera det. Varför har folk så mycket mot Livs Filosofi/religion? Vad skulle skapa mest krig att ett folk säger att det inte finns någon gud till ett folk som tror på en gud. Eller att dom har en gud bara ett annat namn. Redigerad 22 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Får man fråga varför den är med bland din Ondaste-orginisation-lista? De har, förutom de Curly sa, mördat en jävla massa människor. Muslimer, kättare, och sådant. Jag skrattar högt: Filosofi är en helt annan sak. Filosofi är oerhört nyttigt. Religion är det däremot inte. Redigerad 22 juli, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts