Burren Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hej. Är ny här på forumet så jag vet ej vart jag ska skriva det här men jag behöver hjälp. Det är så att jag inte har något ljud i spelet. endast vissa bakgrunds ljud radion funkar och så vidare men man hör inge "game action ljud" om ni fattar typ fotsteg pistolskott biljud mm. Undrar fall fler har varit med om det här och skulle mycket gärna ha hälp med det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hej. Är ny här på forumet så jag vet ej vart jag ska skriva det här men jag behöver hjälp. Det är så att jag inte har något ljud i spelet. endast vissa bakgrunds ljud radion funkar och så vidare men man hör inge "game action ljud" om ni fattar typ fotsteg pistolskott biljud mm. Undrar fall fler har varit med om det här och skulle mycket gärna ha hälp med det här. Hm... en kompis jag känner har något liknande. Prövat med nya drivrutiner till ljudkortet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burren Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Det är lugnt har fixat det . sökte lit här på forumet till mycket stor förvåing så fixade jag det HEJDÅ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Berätta gärna hur du gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Det är lugnt har fixat det . sökte lit här på forumet till mycket stor förvåing så fixade jag det HEJDÅ Duktig *****, kan du göra en bättre topictitel nästa gång också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts