RavenE Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Finns det något ställe i Sverige som låter allmänheten prova att vara i ett rum där det är en stor fläkt i golvet som blåser luft uppåt och man kan ligga och sväva ovanför den? Dom som har Juni:s eller Juli:s nummer av FHM vet vad jag menar, det var ett reportage om en sån i något av dom numren, men det stod inte vart dom provade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Skulle vara häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Sett det på Discovery i USA, men troligen finns det ingen sådan anläggning för privatpersoner i Sverige. Närmast (men ack så bättre) du kan komma är väl fallskärmshoppning. Redigerad 21 juli, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Sett det på Discovery i USA, men troligen finns det ingen sådan anläggning för privatpersoner i Sverige. Närmast (men ack så bättre) du kan komma är väl fallskärmshoppning. Det är ju det man vill skippa, själva hoppet Folk tänker istället "Åh, en stor jävla snurrande propeller. Jag ställer mig ÖVER den!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det finns väl en i Norrland någonstans? Det var med i det där resprogrammet på TV4 förut, fast man får nästan sälja sin ena njure för en provtur då jag även minns att priset var i högsta laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Såg också när o fjärran och ja tror d var i sundsvall den fanns e inte säker.. motorn är förövrigt en fet rolls roys motor o drar olidligt med soppa därav priset också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts