Jump to content

Har gtasajten tagit över era liv ?

SallaD
 Share

Har gtasajten tagit över era liv ?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Null vote.. Varför skulle GTA Sajten ta över någons liv?

Intresseklubbens anteckning på I lol:

Jag går in här för att det är en av dom ända sidorna jag behöver och gillar.

GTASajten

FragZone (FZ

FilePlanet

Ofp.info

tessource.net

Google

Wiki

Är ända sidorna jag bryr mig i.

Är det nåt jag behöver ha eller vill veta: Google & Wiki

Som skribb sa one step down, Tidsfördrift.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst jag är ju inne nästan hela dagarna, men det är ju bara för att... Ehm.... Hehe... Bara för att... Bara... Därför att... Hmm... Ehh... Puuh... Suck... Min mamma tycker jag borde göra det jag har inte valt det jag har inte alls hittat sidan på google det var mamma det var hon som visade den för mig och hon sa att hon skulle äta upp mina fingrar om jag inte blev medlem och jag ville ha mina fingrar om ni undrar varför så kan ni pma mig men det är inte så viktigt som ni tror ifall ni pmar mig men jag ville iallfall ha kvar dom snälla slå mig inte!

Nej, det är som dom flesta andra säger ett tidsfördriv. Då jag också inte hittar på så mycket annat än att vara hemma och slöa så blir det mycket dator. Då min dator inte klarar av spel (bara vissa) så blir det surfa. Då jag alltid glömmer bort alla bra sidors addresser så blir det ju GTAsajten. Men jag sitter ju inte vid GTAsajtens forum och lusläser varenda post hela dagarna, jag postar ju också :ph34r: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor