Foo Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Efter att ha sett "portal" trailern här nyss så har jag kommit fram till att spel där man får tänka lite (mycket) är väldigt kul! Så denna tråd är ägnas åt att ni postar båda namn på sånna spel och postar hela (gratis) och demon på o-gratis spel... Tack! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Efter att ha sett "portal" trailern här nyss så har jag kommit fram till att spel där man får tänka lite (mycket) är väldigt kul! Så denna tråd är ägnas åt att ni postar båda namn på sånna spel och postar hela (gratis) och demon på o-gratis spel... Tack! ^^ Kunde ju bidra tråden med något för denna tråden behövs, inte skapa en tråd som 'tillägnas' åt det. Ens ge något för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Va? Inte göra en tråd som tillägnas åt något, sen.. ja, bara säga det. Som skapare borde man ju 'bidra' med något. Om du fattar, även om den är skapad nu ville jag bara säga det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Inte göra en tråd som tillägnas åt något, sen.. ja, bara säga det. Som skapare borde man ju 'bidra' med något. Om du fattar, även om den är skapad nu ville jag bara säga det.. aah, nu förstår jag vad du menar... även om du fortfarande har lite stavfel & liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Jepp, det bästa heter Chip's Challenge. En otäck grej är att orden chip och challEnge ger exakt lika många träffar som orden chip och challAnge, på google. Redigerad 21 juli, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 En otäck grej är att orden chip och challEnge ger exakt lika många träffar som orden chip och challAnge, på google. fast chip challenge tar en halv sekund längre tid . kommer ihåg det här spelet, tyckte det var skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jepp, det bästa heter Chip's Challenge. En otäck grej är att orden chip och challEnge ger exakt lika många träffar som orden chip och challAnge, på google. Aww, minns när jag satt på våran sunkiga 386 och spelade det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jepp, det bästa heter Chip's Challenge. En otäck grej är att orden chip och challEnge ger exakt lika många träffar som orden chip och challAnge, på google. Så det var så det hette Detta spel minns jag så himlans mycket. Spelade detta spel sååå himlans mycket. OMFG nu vill jag spela det också ARGH MINNEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Så det var så det hette Detta spel minns jag så himlans mycket. Spelade detta spel sååå himlans mycket. OMFG nu vill jag spela det också ARGH MINNEN http://w1.491.telia.com/~u49105758/spel/chip.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 http://w1.491.telia.com/~u49105758/spel/chip.zip Tihi, minns när jag spelade det där på fritis. Btw, hur ska man göra på lvl 9? I slutet av banan.. Jag dör/fastar hela tiden på den där pricken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 http://w1.491.telia.com/~u49105758/spel/chip.zip JAG.... ÄLSKAR DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ett spel jag kom på nu är spelet TIM (The Intriblable Machine, eller nåt sånt) som jag också spelade på våran 386. Kan laddas hem här! Tror nästan att man behöver Dosbox för att få igång spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Chips Challange nötte man som fan när man var liten, dock tråkigt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts