GiiX Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Någon som har tips på ställen där man kan köpa kläder eller andra prylar med motiv eller text från GTA san andreas? Det enda jag själv har hittat är denna t-shirten på webhallen; http://www.webhallen.com/prod.php?id=35046 Hade ju t.ex. varit riktigt grymt med en grön tröja som det står Groove Street på eller liknande . Tack på förhand ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Det heter Grove, så varför skriver alla Groove!? Anyways, finns lite på R*s webshop om jag inte mins fel mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiiX Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Det heter Grove, så varför skriver alla Groove!? Anyways, finns lite på R*s webshop om jag inte mins fel mig. Skrev väl fel eller nåt, big deal? Ska se om jag hittar något i deras shop. Edit http://rockstarwarehouse.stores.yahoo.net/gtaapparel.html Där fanns lite olika plagg, dock endast med samma text på och i två färger (svart och vitt). Redigerad 21 juli, 2006 av GiiX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Det är inte det, jättemånga skriver Groove street, men det står ju Grove Street i spelet. No big deal, lite lustigt bara. Edit: vet någon vad frakten går på om man köper från R* butiken? Blev riktigt sugen på en sån där San Andreas keps. Redigerad 21 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiiX Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Det är inte det, jättemånga skriver Groove street, men det står ju Grove Street i spelet. No big deal, lite lustigt bara. Edit: vet någon vad frakten går på om man köper från R* butiken? Blev riktigt sugen på en sån där San Andreas keps. Kan tänka mig att den kostar en hel del, för mycket kanske man kan säga =) Kollade på tradera och ebay, där fanns några t-shirtar (bland annat en som man kunde få i storlek XXXXXL , behöver jag säga att säljaren var från USA?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 XXXXXL, Texas standard. Både kepsen och T-Shirten kostar ca. 140 spänn räknat i Svenska kronor, så det kan nog gå på en del om man räknar med frakten. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiiX Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 XXXXXL, Texas standard. Både kepsen och T-Shirten kostar ca. 140 spänn räknat i Svenska kronor, så det kan nog gå på en del om man räknar med frakten. :\ Ja, vetefan om det är värt det. Då köper jag hellre t-shirten från webhallen för 99kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Jag skulle kunna köpa det när jag får lön, men de pengarna är avsedda för min PS3 fond. :\ Redigerad 21 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts