Gof Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Pluto är en planet, Likväl som att Solen är varm. Även om det flyer runt en planet i rymden som inte är större än Gamla Stan i stockholm så är det en planet. Enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Pluto är en planet, Likväl som att Solen är varm. Även om det flyer runt en planet i rymden som inte är större än Gamla Stan i stockholm så är det en planet. Enligt mig Rinkeby är en storstad, Likaväl som att Sverige är ett land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Oj, kom faktiskt på att det inte är bly i blyertspennor. Men förr i tiden var det så i alla fall tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Sverige:s starkaste (samulson?) man kan knöckla ihop en ölburk med öl i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Att jag är snygg Redigerad 26 augusti, 2006 av sobe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Att jag är snygg Visste inte det, Posta några bilder på dig i Bild på dig själv-tråden då sötnos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Visste inte det, Posta några bilder på dig i Bild på dig själv-tråden då sötnos Redan gjort, of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Visste du det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Visste du det här? Jag är alltså smartare än pKz, men vem är inte det... Visste du att jag lyssnar på Snoop Dogg - Midnight Love nu? WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Att jag är snygg Det är precis sånt som inte ska postas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Jag är alltså smartare än pKz, men vem är inte det... Och jag är tydligen smartare än ganska många på det här forumet Redigerad 27 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är precis sånt som inte ska postas här. Ah, då tog jag fel, trodde det här var tråden om påståenden och annan intressant fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ah, då tog jag fel, trodde det här var tråden om påståenden och annan intressant fakta. Haha! Där fick du han haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ah, då tog jag fel, trodde det här var tråden om påståenden och annan intressant fakta. Jag citerar första posten; Saker som det här är INTE tillåtet: "Visste du att jag gick på toa 13 gånger idag?" eller liknande onödig information. "Jag är snygg" måste ändå vara bottnen av ett isberg om vi kollar på onödigheten. Sluta spela så jävla dum och försvarslös. Tönt. @SiXxe: Tröttnat på dig. Hybernate i en vecka, jävla fjant. Du har inte gjort något rätt här sen du joinade. Ta det som en läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Borta Redigerad 27 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag citerar första posten; "Jag är snygg" måste ändå vara bottnen av ett isberg om vi kollar på onödigheten. *Kollar på onödigheten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Och jag är tydligen smartare än ganska många på det här forumet Men det betyder inte att man är kompetent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Och jag är tydligen smartare än ganska många på det här forumet Men jag är smartast, med den enkla anledningen att jag är längst på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Sverige:s starkaste (samulson?) man kan knöckla ihop en ölburk med öl i Hm, jag visste väl då att jag är starkast här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Visste du det här? Oj, Då är jag smartas då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts