Dee Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Visste du att... Jag kan fisa i motvind innåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Visste du att... Jag kan fisa i motvind innåt? Nä, det visste jag inte...Låter läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Herren med vit huva som heilar är den vita ytan under lejonens ben... Redigerad 9 maj, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Visste du att Kvinnor inte kan sminka sig med stängd mun. Vänsterhänt är ett hjärnfel. En Högerhänt lever längre en vad en Vänsterhänt gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Visste du att människan aldrig har varit på månen, man spelade in allt i en filmstudio i hollywood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kvinnor inte kan sminka sig med stängd mun. Jag kan det!! Men, så är jag ju inte riktig kvinna, heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag kan det!! Men, så är jag ju inte riktig kvinna, heller... Nästa gång du sminkar dig, titta på dig själv i spegeln när du lägger på mascara eller så så kommer du märka. ---- Okej nu kommer jag svara snäll mot Rabarerponken Visste du att Skåne faktistÄr ett svenskt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nästa gång du sminkar dig, titta på dig själv i spegeln när du lägger på mascara eller så så kommer du märka. Nej, jag lovar! Jag har munnen stängd! Har undersökt flera gånger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej, jag lovar! Jag har munnen stängd! Har undersökt flera gånger!! Kräver filmbevis. Vadå inte riktig kvinna? Shemale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kräver filmbevis. Vadå inte riktig kvinna? Shemale? Lesbian. Typ. Halvt. Och, jag har läst i Moore, att då gills det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej, jag lovar! Jag har munnen stängd! Har undersökt flera gånger!! That's Very odd Av alla kvinnor,tjejer eller vad man ska säga som jag har sett sminka sig brukar dom jämt ha öppen mun Men men jag citerar Frenzy "Kräver filmbevis " Lesbian. Typ. Halvt. Och, jag har läst i Moore, att då gills det inte. WTF vadå gills inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Lesbian. Typ. Halvt. Och, jag har läst i Moore, att då gills det inte. Är du lesbisk? Då måste vi ha film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 WTF vadå gills inte? Det är ju inte samma sak då förstår du väl, hetero-tjejer sminkar sig för att bli snygg inför killar, hon gör det för att bli snygg inför tjejer, då är det en helt annan sak vet du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det är ju inte samma sak då förstår du väl, hetero-tjejer sminkar sig för att bli snygg inför killar, hon gör det för att bli snygg inför tjejer, då är det en helt annan sak vet du väl Ha ha! Ja, det är säkert något sånt... Men, som sagt bara halvt, så jag är i någon slags... gråzon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Ha ha! Ja, det är säkert något sånt... Men, som sagt bara halvt, så jag är i någon slags... gråzon. a.k.a Bisexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 a.k.a Bisexuell Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Precis! Och bara för det är du inte en riktig kvinna? Ajja, nu lämnar vi det här och går ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Och bara för det är du inte en riktig kvinna? Ajja, nu lämnar vi det här och går ontopic. NEJ!, jag känne en riktig som gör det med stängd mun NU!, går vi ontopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Här ska jag visa var man kan hitta alla dessa hängda negrar och män som heilar. Männen som heilar finns där hästarna eller lejonen är. Kolla noga in den vita ytan mellan lejonens ben så ser du en man i KKK-huva heila. Hans kompis finns mellan benen på den andra lejonet. K:na finns på den K-formade eller V-formade röda ytan längst upp på paketet. Samma figur finns på den andra sidan och på botten av paketet. Den hängda negern hittar du om du vänder upp och ner på paketet och håller för ungefär hälften av den stora Malboron-loggan. Då ser det ut som L:et och B:et är den vita mannens ben och bottnen på M:et (läs toppen) är negerns ben. Bifogar bild. http://img85.imageshack.us/img85/5189/marlborota8.th.gif Kom även på att tänka att KKK-loggan är jäkligt lik den Vodafone använde. http://img206.imageshack.us/img206/1467/vodafonekkkva2.th.gif Visste ni att man även kan se en tomte snorta på Coca-Cola flaskorna/burkarna? http://img85.imageshack.us/img85/2373/colath6.th.gif Vänd burken eller vad det nu är 180 grader om det är en burk så ser du på C:et i 'Cola' att det föreställer mössan och krussedullerna är ögon. O:et är näsan och L:et är munnen. A:et föreställer skägget. Redigerad 14 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 *text* Fint att du beskriver det som klar fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts