Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Visste ni att... Både WTF (World Taekwondo Federation) och ITF (International Taekwon-do Federation) båda samsas i Svenska Taekwondoförbundet? Att dessa två stilar samsas i en organisation är unikt i världen. Bevis! Jag visste det... men jag vill inte vara besserwisser där, men ska inte kommentera allt för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Visste ni att... Skådespelaren och sångaren Jackie Chan inte endast sysslar med Kung-Fu? Han kan även: Boxning, Hapkido, Judo och Taekwondo. Dock är hans privata stil en kombination av Boxning, Wing Tsun, Hapkido och Judo. Jackie Chan talar Engelska, Kantonesiska, Mandarin och Japanska. Möjligt är att han talar fler språk än dessa, men har inte hittat något om det. Redigerad 7 december, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Visste ni att... Skådespelaren och sångaren Jackie Chan inte endast sysslar med Kung-Fu? Han kan även: Boxning, Hapkido, Judo och Taekwondo. Dock är hans privata stil en kombination av Boxning, Wing Tsun, Hapkido och Judo. Jackie Chan talar Engelska, Kantonesiska, Mandarin och Japanska. Möjligt är att han talar fler språk än dessa, men har inte hittat något om det. Hade jag ingen aning om. Dom flesta vet väl att han gör alla sina stuns själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Visste ni att arktis klassas som öken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Visste du att det finns en parasit som växer till sig inne i kroppen för att sedan ta livet av en genom att gräva sig ut!? Ungefär som i filmen "Alien"! Klick klick Redigerad 8 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Visste du att det finns en parasit som växer till sig inne i kroppen för att sedan ta livet av en genom att gräva sig ut!? Ungefär som i filmen "Alien"! Klick klick Bah, jag trodde du menade på människor först MEn som någon bland kommentarerna skrev "Undrar hur lång tid det tar innan vi människor får en muterad parasit som jagar oss" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Alla har cancer i sin kropp, men hos vissa börjar den växa och kan bli dödlig. Det såg jag på TV precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Alla har cancer i sin kropp, men hos vissa börjar den växa och kan bli dödlig. Det såg jag på TV precis Tumör heter det när cellerna delar sig okontrollerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tumör heter det när cellerna delar sig okontrollerat Jag vet, tänkte skriva det faktiskt. Ångrade mig, vissa kanske inte vet var tumör är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Visste du att det finns fler Monopol-sedlar än vanliga sedlar i världen? Jag själv är ganska skeptisk till det här påståendet, men om Moore säger så, så är det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Visste du att... ...kokain är den enda drogen som försöksdjur i labb självinjicerar tills dom dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Visste du att...? · En läckande vattenkran där läckans storlek motsvarar en grov synål (likvärdigt med tunn stråle från en kran eller en rinnande toalett) ”förbrukar” 888 liter vatten per dygn! Eskimåerna, är den enda etniska gruppen i världen som, saknar könshår? det är farligare att bo i Stockholm än att arbeta i en urangruva? svavelnedfallet dödar lika många europeer som en Tjernobylolycka vart tredje år? det finns 300-400 ölbryggerier i Belgien? När vi nyser så kan hastigheten bli hela 160 km/h? det enda språket i världen där man skriver ordet jag med stora bokstäver är engelskan? "tips" betyder drickspengar och är en förkortning av "to insure promptness" någonstans i rymden svävar en Hasslblads kamera som tappades av astronauten Michael Collins 1964 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 När man nyser så är man död i nån tusendels sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 När man nyser så är man död i nån tusendels sekund Har aldrig hört det om nysningar. Men när man hickar har jag hört att man är död i någon tusendels sekund i alla fall. Det är vad jag har hört i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det beror väl på hur man definierar "död", eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det beror väl på hur man definierar "död", eller? Det är inte jag som är någon forskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det beror väl på hur man definierar "död", eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 När man nyser så är man död i nån tusendels sekund Nja, det vet jag inte om det stämmer. Har därimot hört att det är en nära-döden-upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 När man nyser så är man död i nån tusendels sekund Har aldrig hört det om nysningar. Men när man hickar har jag hört att man är död i någon tusendels sekund i alla fall. Det är vad jag har hört i alla fall. Skitsnack. Hur menar du död då? Då kan jag lika gärna säga att jag är död varannan sekund eller något. Då slår inte hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såhär är det: När man nyser så stannar hjärtat i någon tusendels sekund. Därför kan man säga att man är död i en tusendels sekund om man vill låta dramatisk men så är det inte egentligen. Hjärtat slår inte mellan slagen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts