KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Både Elisha Cuthbert och Camerion Diaz började sina karriärer som porrskådisar Skitsnack. Du tror inte det skulle cirkulera runt massa nakenbilder/porrbilder på dessa damer på nätet isf? dumfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Skitsnack. Du tror inte det skulle cirkulera runt massa nakenbilder/porrbilder på dessa damer på nätet isf? dumfan. Alltså jag kan säga 100 % säkert att jag läste det. Sen får man välja själva om man ska tro på det eller inte, tidningar skriver ju trots allt också massa skit. Men om jag kommer ihåg rätt stog det ungefär så här: "Som många andra skådespelare började Elisha Cuthbert sin karriär som porrskådespelare, dels för att hon var ung och behövde pengar och dels för att det var enda sättet att slå sig in i Hollywood-eliten" Som sagt, sedan får man välja om man ska tro på det eller inte, men UNGEÄR så löd texten som jag läste. EDIT: Sedan att det skulle cirkulera runt massa nakenbilder på dom, det vet jag inte för jag har inte sökt men det kunde ju vart så att hon bara medverkade i 1 p-film. Men som sagt vet jag inte. Redigerad 23 november, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Du tror inte att du blandar ihop film och verklighet då? Så som jag gjorde förut i den här tråden. (I The Girl Next Door spelar Elisha en porr-person som har slutat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Cameron Diaz har gjort porr iallafall, har sett film med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Visste ni att de tre tårna mellan stor- och lilltån inte har något namn? Och de heter inte pektå, långtå och ringtå (höhö). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Du tror inte att du blandar ihop film och verklighet då? Så som jag gjorde förut i den här tråden. (I The Girl Next Door spelar Elisha en porr-person som har slutat) Nej, det gör jag inte. Blev själv chockad när jag läste vad hon hade gjort men det kan ju trots allt va så att tidningen tog det från någon källa som ljög men jag vet inte ens själv vad jag ska tro på men Cameron Diaz är jag säker på som sagt men runt Elisha är det osäkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Och de heter inte pektå, långtå och ringtå (höhö). Ahahahahaha . I knasen fanns det en serie om tårna, de hittade på olika namn "Mittisar/Centrisar/" är vad jag kommer ihåg just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Visste ni att de tre tårna mellan stor- och lilltån inte har något namn? Och de heter inte pektå, långtå och ringtå (höhö). Latinska namn måste ju finnas...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När vi ändå är inne på det.. visste ni att lilltån inte har någon som helst funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Elisha Cuthbert startade sin karriär när hon var femton, så jag tvivlar. Fast Cameron Diaz har man sett med en piska i ett klipp som finns på nätet. Hon var elva t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När vi ändå är inne på det.. visste ni att lilltån inte har någon som helst funktion? Vad fyller de andra tårna för funktion då ? Balans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vad fyller de andra tårna för funktion då ? Balans eller? Har för mig det. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Har för mig det. =/ Men folk som förlorar sina tår av en eller annan anledning lider ju inget av det, förutom smärtan vid och efter förlusten, eller gör de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men folk som förlorar sina tår av en eller annan anledning lider ju inget av det, förutom smärtan vid och efter förlusten, eller gör de det? Ja, det är nog lite lurigt för dem att hålla balansen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja, det är nog lite lurigt för dem att hålla balansen iallafall. Men ändå, man kan ju hålla balansen även om man böjer på tårna uppåt så de inte nuddar marken. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja, det är nog lite lurigt för dem att hålla balansen iallafall. Men det är bara stortån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men det är bara stortån. Åhå.. men i vilket fall, lilltån kan man kapa om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Åhå.. men i vilket fall, lilltån kan man kapa om man vill. Ja den är det ingen fara med. Klipp du bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja den är det ingen fara med. Klipp du bara... Hoppas inte VaXXor läser det här. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hoppas inte VaXXor läser det här. AHahaha Dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts