Ventura Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Finns det någon mod och ladda ner som gör att man har 100 % klarat direkt när man börjar spela? jag ska nämligen installera en ny data snart så jag undra. tacksam för svar:p Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Finns det någon mod och ladda ner som gör att man har 100 % klarat direkt när man börjar spela? jag ska nämligen installera en ny data snart så jag undra. tacksam för svar:p Ladda ner en färdig 100% fil istället, från någon modsida, inte spelat nåt gtaspel på länge så vet ingen sida för sånt dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Lägg in den i "Mina Dokument -> GTA San Andreas User Files". http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1223 Andvänd WinRAR för att öppna filen och extracta ut filen om du inte redan har det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Du har varit här länge nog Ventura, du vet var sånt här ska postas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts