Roxxy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 COD2 är nog en aning mer populär, tror jag. Iaf, jag installerade spelet utan problem. Funkar fint. Spelade lite MP (kan bara köra på crackade servrar), gick ganska bra. 50-60 kills varje runda. Har inte spelat på 2-3 månader. Kar98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Lånar tråden lite. Är det verkligen ingen som spelar COD och COD: United Offensive? Ser inga servrar överhuvudtaget. VAD är felet?! Jag spelar vanliga CoD. Se till att du har senaste patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ingen här som lirar i någon klan? snackar cod2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nej har blivit erbjuden men inte orkat. det är så kul när man tar tre pers ur samma klan som använder ventrilo. det är ett plus om man gör det helt ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ingen här som lirar i någon klan? snackar cod2. Nej. Har blivit erbjuden 2 gånger innan men sa nej. Det verkar om det har blivit riktigt dött på COD2 (crackat) nu. Alla gamla bra servrar är borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nej. Har blivit erbjuden 2 gånger innan men sa nej. Det verkar om det har blivit riktigt dött på COD2 (crackat) nu. Alla gamla bra servrar är borta... Vet inte hur det ser ut på den crackade fronten, men annars är CoD2 communityn riktigt het nuförtiden, många nya cuper osv. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vet inte hur det ser ut på den crackade fronten, men annars är CoD2 communityn riktigt het nuförtiden, många nya cuper osv. . Ska försöka hitta fler servrar... Kanke vi kan mötas någon gång....behöver rejält med stryk för att komma igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ska försöka hitta fler servrar... Kanke vi kan mötas någon gång....behöver rejält med stryk för att komma igång igen. sure, har du X-fire? har en crackad server sparad som jag tycker är riktigt skön ibland, TDM med sekundära och primära vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 sure, har du X-fire? har en crackad server sparad som jag tycker är riktigt skön ibland, TDM med sekundära och primära vapen. Har ingen x-fire men kan skaffa. Eller jag har en account men inte själva 'programmet'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Har ingen x-fire men kan skaffa. Eller jag har en account men inte själva 'programmet'. Ok, ja det tycker jag du ska, någon annan här som vill vara med och lira lite nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nuså..har fixat xfire... Ska se om det funkar lägga in i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Fucking värdelösa comhem. Såklart när jag spelar som bäst så ska de ha problem. Jag brukar spela på SFclans TDM rifle only server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Me so happy right now. Grupperna blev lottade idag till callofduty.se´s cod2cup, rikitgt bra lag är anmälda. Här finns grupperna: http://www.callofduty.se/cod2cup/index.php?p=groups. Glöm inte att specca Grupp G, Lag 3, Spelare Flingan när det väl är dags, matcherna sänds på fragTV. Önska mig lycka till . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Någon här som spelar på crackad server och kan tipsa om någon rolig/bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Någon här som spelar på crackad server och kan tipsa om någon rolig/bra? 213.199.77.84:28960 - Rätt rolig TDM server där u kan ha 2 vapen, dock kan servern hoppa lite när det är fullt. 80.88.123.218:28960 - Kul server som använder röstning, så den hoppar lite mellan sd och tdm osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har precis fixat CoD2 nu och undrar.. Hur man fixar så man kan köra crackat? Är det invecklat eller är det bara att cracka typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har precis fixat CoD2 nu och undrar.. Hur man fixar så man kan köra crackat? Är det invecklat eller är det bara att cracka typ? Om vi kan ta det via MSN så kan jag hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts