Halo Skrivet 22 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Spelade mix med ZliPp idag, vi ägde,... eller inte, men gick faktiskt bättr och bättre för oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det var kul iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nån som vill spela Rats nån gång ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nån som vill spela Rats nån gång ? Vad är Rats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vad är Rats? En Map typ som Rats i Cs fast i äkta CoD stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 En Map typ som Rats i Cs fast i äkta CoD stil Aha ok, då fattar jag, callofduty.se har ju de_dust2 fast i cod2 på sin server haha. Men jodå jag är på att lira Rats någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Aha ok, då fattar jag, callofduty.se har ju de_dust2 fast i cod2 på sin server haha. Men jodå jag är på att lira Rats någon gång Okej Nån annan som är med då? Ska vi kör över Hamachi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Okej Nån annan som är med då? Ska vi kör över Hamachi då? Hehe jo det kan vi göra, jag vet inte riktigt hur hamachi funkar men det ska väll inte vara så svårt att lära sig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hehe jo det kan vi göra, jag vet inte riktigt hur hamachi funkar men det ska väll inte vara så svårt att lära sig, eller? Nepp, läs i Hamachi tråden Men nån annan som hakar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kom gärna in och lira på våran publicserver som nu har kommit upp. Jag har rcon osv. ifall speciella banor och dylikt skulle önskas, hoppas vi ses . IP: 83.68.230.134:28960 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kom gärna in och lira på våran publicserver som nu har kommit upp. Jag har rcon osv. ifall speciella banor och dylikt skulle önskas, hoppas vi ses . IP: 83.68.230.134:28960 Joinar så fort jag fått fart på burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Drar upp tråden lite Kan någon här säga mig varför jag har 999 ping på alla jävla servers? måste jag ha PunkBuster? för jag köpte det genom steam, följer det med då? Redigerad 6 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Drar upp tråden lite Kan någon här säga mig varför jag har 999 ping på alla jävla servers? måste jag ha PunkBuster? för jag köpte det genom steam, följer det med då? Vet inte om PunkBuster är med ändå, vad har du för Multiplayer inställningar? 999 i ping? då är det ju typ Connection Interupt, låter wierd, btw har du xfire? kan nog hjälpa dig lite smidigare och snabbare då, kul att någon här lirar detta underbara spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Vet inte om PunkBuster är med ändå, vad har du för Multiplayer inställningar? 999 i ping? då är det ju typ Connection Interupt, låter wierd, btw har du xfire? kan nog hjälpa dig lite smidigare och snabbare då, kul att någon här lirar detta underbara spel. Ofc har ajg Xfire, Lilstenis. adda gärna. ska ta och titta i inställningarna nu så kan återkommer jag Hum, har tydligen satt spelet i "safemode" så såfort jag ska ändra något så blir det DirectX9® error, hur får jag bort det? >,< Redigerad 6 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ofc har ajg Xfire, Lilstenis. adda gärna. ska ta och titta i inställningarna nu så kan återkommer jag Hum, har tydligen satt spelet i "safemode" så såfort jag ska ändra något så blir det DirectX9® error, hur får jag bort det? >,< Hmm vet några som haft DirectX krash förut, är du säker på att ditt grafikkort klarar av dom niställningar du har på grafiken? samt prova att stänga av xfire en gång, det kan spöka ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ofc har ajg Xfire, Lilstenis. adda gärna. ska ta och titta i inställningarna nu så kan återkommer jag Hum, har tydligen satt spelet i "safemode" så såfort jag ska ändra något så blir det DirectX9® error, hur får jag bort det? >,< Installera om DX9.0c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Installera om DX9.0c. Nein, jag tryckte från DirectX9 till auto, sen gick det fint, tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Spelar en del, men bara på servrar med "cracked" i namnet. Tycker stämningen är skönast på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Back in business! Om 5 minuter så ska jag installera COD2 igen! Förhoppningsvis ska allt funka som det ska *_* Om jag inte stöter på några problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Lånar tråden lite. Är det verkligen ingen som spelar COD och COD: United Offensive? Ser inga servrar överhuvudtaget. VAD är felet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts