Halo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja som titeln lyder, någon mer än jag som brukar spela multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja som titeln lyder, någon mer än jag som brukar spela multiplayer? Finns nog redan en sån här tråd. Men jag brukar spela på Xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Finns nog redan en sån här tråd. Men jag brukar spela på Xbox live Ah ok, jag försökte söka men det blev något fel på sökmonitorn då . Ok så du spelar inget online på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ah ok, jag försökte söka men det blev något fel på sökmonitorn då . Ok så du spelar inget online på PC? Har det ej till Pc. Men kan säga att mitt favorit vapen är kar98k med eller utan scope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har det ej till Pc. Men kan säga att mitt favorit vapen är kar98k med eller utan scope Ok jo den är skön faktiskt, dock är mitt favorit vapen Springfield som avståndsvapen och sedan PPS42 i närstrid, fast det är ju lite olika beroende på vilket land man tvingas köra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Ok jo den är skön faktiskt, dock är mitt favorit vapen Springfield som avståndsvapen och sedan PPS42 i närstrid, fast det är ju lite olika beroende på vilket land man tvingas köra med. Har beställt spelet nu Redigerad 19 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har beställt spelet nu 150:- På cdon eller? . (då måste vi spela sen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 150:- På cdon eller? . (då måste vi spela sen ) Erhm.. cdon.. jo, ja precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag brukar köra lite online ibland spelar mest på [NAG] Sniper&Rifle only servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Nån som vill lira Deathmatch (map: Goblin_rats tror jag den heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag brukar köra lite online ibland spelar mest på [NAG] Sniper&Rifle only servern Ok ok, vet dock inte vilken server det är, men kul att se att folk här inne irar det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ah ok, jag försökte söka men det blev något fel på sökmonitorn då . Ok så du spelar inget online på PC? Hade du läst vad felet var så hade du sett att det var att ordet of är mindre än 3 bokstäver och därför får man inte ha med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hade du läst vad felet var så hade du sett att det var att ordet of är mindre än 3 bokstäver och därför får man inte ha med det. Det stog aldrig att det vart fel utan det blev "sidan kan inte visas", så jag kan läsa herrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Det blir också nåt fel om man gör ett mellan slag (t.ex. Call Of) Redigerad 20 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Tips till en skön server: play.callofduty.se:28999 En custommap server kommer upp riktigt grymma maps där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Lirar ibland, helst TDM Rifle Only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Ni har tur som har det till Pc. Jag måste köpa nya banor igenom xbox live. Segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Lirar ibland, helst TDM Rifle Only. Olika servers eller typ samma hela tiden? isåfall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Lirar ganska ofta på den här servern, 84.254.65.230:28960 Men det är Toujane only. Brukar annars gå in på någon med rifle only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts