KalleR Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 fortfarande lite för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...8/GTASSmall.bmp Ska inte en rubrik vara stor ? Där är nu en mindre ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag tycker att din loggo är för svårläst. Jag var nöjd med GTAsajten förut och skulle inte tycka att det var fel om GTAsajten behöll sin gamla design och loggo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Bättre nu? Det här blir nog den sista , orkar inte laga nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jag tycker att "GTAsajten" ska stå med GTA stil och att sektionerna för spelen ska ha sin äkta logo!! P.S GTAsajten rulez 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Den nya nyansen passar skit bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jag tycker att den ska se ungefär lika dan ut som förrut men kommer modsen komma tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jag har arbetat ganska mycket med designen idag och den nya GTAsajten kommer i stort se ut som den var innan. Man kan säga att den nya designen är en blanding av den gamla GTAsajten och den tillfälliga infosidan. Men jag är inte klar än så mycket kan hända under tiden. Jag tror dock att bakgrundsfärgen på nyheterna får förbli vit. Det passar bättre in (enligt mig) och dessutom blir det mycket snyggare om man har bilder med vit bakrund i nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 den är cool men man ser inte ett skit och spara den inte i .bmp det tar 4 år att ladda den Nej men en halv sekund om man har ett sprillans nytt nätverks kort som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Nej men en halv sekund om man har ett sprillans nytt nätverks kort som jag 0.0001 sekunder för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 0.0001 sekunder för mig Visst.... Tog du tiden eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 måste bara berätta en sak som inte har me d här o göra men iaf... visste ni att eftersom man blinkar ganska ofta, om man lägger ihop allt man blinkar så har man missat 4 år av sitt liv, läskit fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 måste bara berätta en sak som inte har me d här o göra men iaf... visste ni att eftersom man blinkar ganska ofta, om man lägger ihop allt man blinkar så har man missat 4 år av sitt liv, läskit fan... Jo...kanske det...men man är ju ändå närvarande!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 måste bara berätta en sak som inte har me d här o göra men iaf... visste ni att eftersom man blinkar ganska ofta, om man lägger ihop allt man blinkar så har man missat 4 år av sitt liv, läskit fan... hehe ganska mycket tid förlorad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Näää, ska nog ta och sluta blinka i några decennier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Varför inte ta den gamla sidan på passagen, hultan? Jag gillade stjärnorna på bakgrunden... Då hade du FrontPage 98, å jag tror jag har kvar nåt mail från dig för längesen... ska titta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts