Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 GTAsajten kommer som sagt att byggas om från grunden med en ny design, smartare och framför allt kraftsnålare system gjorda i PHP/MySQL. Nu när jag tittar på infosidan som jag satte upp igår tycker jag faktiskt att den ser helt okej ut. Jag är ingen expert på design så jag frågar er vad ni tycker. Den är som en förbättring av våran förra design, mycket renare och kompaktare på något sätt. Annars hade jag även tänkt mig en vit-silver-grå sida som jag har perfekt i huvudet men det måste vara väldigt svårt att skapa den! Tyck till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) jag tycker att färgerna ska vara som förut, blåa ( eller liknanade ).och istället för det vita som var förut så kan det vara silver eller grå .hoppas annars att designen blir bra Redigerad 5 februari, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker att den gamla designen var perfekt, färgschemat var också snyggt. Jag tycker du borde ha kvar den klassiska GTAsajten-designen med text i mitten, menyer på sidorna och det blåa färgshemat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 byt bara ut de vita mot (reflekterande) krom åsså kan du byta ut bakgrunden mot någon gradvist försvinnade screenshot från VC...det blir ganska snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 eller så kan du satsa på något i matchande stil med forumet...lite blå/vit/silver sådär...rena färger och lättnavigerat (precis som förr men med förbättringar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jo det vita har ju bytts ut till grå nu vilket jag tycker passa mycket bättre. Ska kanske även installera ett skinsystem men jag vet inte riktigt, jag får nog begränsa mig lite då det gäller system nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker definitivt att GTAsajten ska vara blå! Det är snyggt och vad jag har sett finns det ingen annan som ser ut så! Navigeringen tycker jag också har fungerat bra, men det är klart att det alltid går att göra småjusteringar som gör det hela lite snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker att det ska vara som forumet...samma knappar oxo. Det skulle vara grymmt! PS: Men jag är fortfarande nöjd med den nuvarande designen! Min design: http://www.arman-tech.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 vit-silver-grå låter bra och den samma gamla blåa färgen ska hållas kvar. en ny "logo" skulle också vara en bra sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 jag tycker också att du ska behålla den blåa bakgrunten, gtasajten är inte riktigt gtasajten utan den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 behåll den! den passar så bra! en logo tycker jag e lite onödigt eftersom den gamla är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 kom upp med några enkla förslag så blir det lättare att säga vad man tycker, fast då skjuter vi bara arbetet till dig lite men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa.../GTAsajtenN.bmp GTAsajtens nya logo , kanske?? (hoppas sidan funkar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 lite stor kanske, men det är tufft om "respekt is everything..." är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 tycker den e perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Man kan ju förminska den. Den blev annors helt okey eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 den är cool men man ser inte ett skit och spara den inte i .bmp det tar 4 år att ladda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 den bilden var aldeles för mörk, gör den ljusare eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Kanske lite mer ljus blåare.. och nån cool GTA Font :-) Själv håller jag och Peter på med hemsidan www.ggpl.tk. Glöm inte sätta upp vår länk på den nya gtasajten. Skulle va snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...TAsajtenNew.jpg en ny lite ljusare logo... skribb:nu e den i .jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts