Mr_link Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag har köpt det spelet och the hackar och laggar hela tiden ska det va så eller vad är problemet ska jag lämna in mitt xbox 360 ? händer det för fler andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag har köpt det spelet och the hackar och laggar hela tiden ska det va så eller vad är problemet ska jag lämna in mitt xbox 360 ? händer det för fler andra ? Om du spelar online så beror det på att du eller den/dom du spelar mot har dålig uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja men det var min server och på singel player gör det de också där jag bygger mycket det ska juh inte hända ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja men det var min server och på singel player gör det de också där jag bygger mycket det ska juh inte hända ? Slå på ditt xbox riktigt hårt med en hammare minst 10 gånger. Tar du vad jag nyss sa på allvar är du en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Slå på ditt xbox riktigt hårt med en hammare minst 10 gånger. Tar du vad jag nyss sa på allvar är du en idiot. xD Seriöst laggar det på en 360 , kanske reppig skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts