Colan K Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Inatt drömde jag en sjujäkla konstig dröm. Det började me datt jag flöt runt i havet och vart upp-plockad på en sor båt. Värsta kryssningen var det, med affärer, poler och pirater. SHIT! Pirater var dom! Jaha, så för att undvika ett dumt öde blir det bara att hoppa ner i havet igen. Så simmar jag en liten bit och upptäcker två ubåtar som simmar i sick-sack bredvid varandra. Så simmar jag emot dom och knackar och håller på men ingen öppnar. Så jag hakar mig fast helt enkelt och ubåtarna drar iväg. Så ser jag land och ubåtarna stannar inte för det. Den ena kraschar mot kanten men den andra som jag sitter på fortsätter åka en liten bit och stannar sen. Ut kommer en gubbe som jag inte kan namnet på längre. Efter det är det enda jag minns nåt i stil med en järnväg i en öken. Jag och mannen gick där... Eller nåt. Nån som kan tyda drömmar? Profheschor Colan kan tyida aaaallt! Hmmm... nu har jag studerat texchten vaa, och det finns 2 möhjligheter *host* 1. Du är svårth pschykiskt schjuk! Eller 2. Det är en schanndrömm! Deet blir 5000 kr tack. *visar upp en fickkniv* Hä hä hä hä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Inatt drömde jag att jag kunde flyga, igen. Det ända drömmen jag drömmer typ. Kanske jag skulle prova den där klardröms grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Inatt drömde jag att jag fick mindre fötter, typ storlek 42. Jag var väldigt glad Brukar nästan aldrig minnas mina drömmar, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Inatt drömde jag att jag fick mindre fötter, typ storlek 42. Jag var väldigt glad Brukar nästan aldrig minnas mina drömmar, faktiskt Vilken storlek har du nu då? Själv drömde jag om... Äh! minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Vilken storlek har du nu då? Själv drömde jag om... Äh! minns inte. 44-45-46. Låt oss säga 45, även fast jag i mina nuvarande skor har jag 46. Skulle gärna ha lite mindre fötter, det är så jävla mycket snyggare edit: det ska kanske tillägas att jag är 1.90 lång, så det är kasnke inte direkt något konstigt med att jag har stora fötter. Redigerad 23 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) 44-45-46. Låt oss säga 45, även fast jag i mina nuvarande skor har jag 46. Skulle gärna ha lite mindre fötter, det är så jävla mycket snyggare edit: det ska kanske tillägas att jag är 1.90 lång, så det är kasnke inte direkt något konstigt med att jag har stora fötter. Har 45 och är 1.67, så, inget konstigt med det. Skönt med 45:or. 45or = storsnorre Redigerad 23 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag drömde att jag pratade med min tjej på msn så sa hon "Jag måste säga en sak...", så sa jag typ "vad ? ", och precis när hon började skriva sjönk min dator ner under golvet, så jag gick till telefonen för att ringa henne, men nejdå, då pratar mor min i telefon med brandkåren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Senaste drömmen jag kommer ihåg. Var med en kompis, som plötsligt slet av sig ena ögat. Jag frågade varför, och han svarade "jag är hård". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Den tiden jag sov idag, ca 2,3 timmar. Drömde jag att jag ledde världens framgångsfullaste armé, och sen blev jag sjuk så vaknade jag. Och för ca en vecka sen drömde jag att jag kunde trolla, men blev tvungen att följa en annans order för att få ha kvar krafterna. Så skulle jag mörda min kusin och jag vägrade. Så skulle jag halshuggas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Och han bytte skepnad ett par ggr tills han slutligen fastnade för en pirat. Han var rätt sexig, samtigt som han såg lite otäck ut... hehe. Och hångel blev det. När jag vaknat och skulle iväg, fick jag överrsaskat 2 stora bioaffisher med Orlando Blom och Johnny Depp från nyaste Pirates of Caribean. (Älskar ju dem filmerna) Visst var det en sanndröm, på ett sätt? Hade du inte typ precis kollat på Pirates of the caribbean då? För om man t.e.x kollat på en film brukar man ganska ofta kunna drömma om den sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts