mr_tobbe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Drömde som vanligt att jag föll från en hög avsats och vaknar med ett jävla ryck. VARJE gång jag har feber, och jag menar verkligen varje gång, det slår aldrig fel, så drömmer jag om stora rullande runda stenar som rullar ut och in genom dörren. 1,5 meter i diameter ungefär, asjobbigt. Och det varieras med att det är någon slags kraft eller varelser (kan aldrig komma ihåg) som gör att jag absolut inte kan röra mig eller säga något, det känns som att de bygger något på mig, så att jag inte kan röra mig. Och i den drömmen handlar något om en president, men jag vet inte vad, för jag glömmer det varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Att försöka sova då man har feber är inget vidare! Man drömmer om samma sak, om och om och om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Att försöka sova då man har feber är inget vidare! Man drömmer om samma sak, om och om och om och om igen. I know... Och oftast är det ngt helflummigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Min älskade moder drömmer också samma dröm när hon har feber.. Typ att massa tomtar hoppar omkring på moln... Väldigt märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 När jag var liten drömmde jag också samma sak flera ggr. Jag drömde att vår fotbolls plan var en bur för en T-rex och jag och mina kompisar går dit, då går stengslet sänder och vi springer fort som faaan hem och presis utanför mitt hus så börjar vi spela hocky, "tv-spels hockey" och den som har pucken har en stjärna runt sig. skumt eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag drömde att jag skulle göra lumpen och hade valt den tuffaste utbildningen och hade blivit lovad att få köra pansarvagnar men första dagen fick jag bara tvätt gummistövlar. Nästa dag skulle jag be om att bli omflyttad så jag fick skjuta med massa vapen men jag vågade inte fråga officeraren om det för han var typ sträng, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Låter bizarrt det här. Men allt snack om feber-drömmar. Varje gång jag har feber eller liknande så drömmer jag ån konstig dröm om ett stort jävla jorden i vårat hus som snurrar i en snabb fart som små "nissar" bygger på. Vet inte vad det är, men jag blir helt skadad i huvudet av den drömmen och blir... Inte det lugna jag som jag igentligen är. När jag vaknar lämnar jag heller inte drömmen utan varje gång jag blunder så dyker den bilden upp igen, hela tiden. Alltså, sjukt. Helt uppspelt och förtvivlad blir jag i verkligheten. Sömnlösa nätter. På semestern drömde jag om en tjej som jag känner. Hon var av nån sjuk anledning kär i mig och ville kramas hela tiden. Sprang efter mig och höll på. Var kul i början men till slut så vart jag så irriterad så jag vaknade. Skummigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag har också drömt en sjuk dröm, fast det var någon dag sen. jag tror jag var inne i ett spel, det var typ andra världskriget. jag gick runt ett hörn (i en stad) tillsammans med några kompisar och får syn på en fiendesniper som ligger på någon sorts upphöjning . jag kröp upp och tänkte ta fram kniven men då kom en kompis och satte sig och började massera hans fötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Låter bizarrt det här. Men allt snack om feber-drömmar. Varje gång jag har feber eller liknande så drömmer jag ån konstig dröm om ett stort jävla jorden i vårat hus som snurrar i en snabb fart som små "nissar" bygger på. Vet inte vad det är, men jag blir helt skadad i huvudet av den drömmen och blir... Inte det lugna jag som jag igentligen är. När jag vaknar lämnar jag heller inte drömmen utan varje gång jag blunder så dyker den bilden upp igen, hela tiden. Alltså, sjukt. Helt uppspelt och förtvivlad blir jag i verkligheten. Sömnlösa nätter. Men det är ju fan det jag drömmer också! Nu klarnar det! Och det varieras med att det är någon slags kraft eller varelser (kan aldrig komma ihåg) som gör att jag absolut inte kan röra mig eller säga något, det känns som att de bygger något på mig, så att jag inte kan röra mig. Och i den drömmen handlar något om en president, men jag vet inte vad, för jag glömmer det varje gång. Det nissarna bygger på är jorden hos mig också, och det är en president där som styr och ställer. Scary shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jepp, jag drömde nåt, och till råga på allt var det en sanndröm! Orkar inte berätta vad jag drömde, om det inte är ngn som vill veta såklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jepp, jag drömde nåt, och till råga på allt var det en sanndröm! Orkar inte berätta vad jag drömde, om det inte är ngn som vill veta såklart? Sanndröm, klardröm? Berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag kommer inte ihåg vad jag drömde inatt men osammanhängande drömmar brukar det vara iaf. Min kompis dröm häromdagen(han berättade): Han höll på att grädda något i ugnen sen när det var klart släkte han ugnen med hjälp av brandsläckare istället för att vrida på reglagen. (jag stavar så förpillat dåligt just nu, ursäkta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Sanndröm, klardröm? Berätta. Haha. Du kommer tycka det är så intressant... Drömmen: Jag, Legolas å Gimli besökte en gammal borg. Inne i borgen fanns massa skelett. Plötsligt började skeletten röra på sig och det visade sig att dem var onda. Inte nog med det, förvandlade dem sig alla till spaceblå demoner. Förutom ledaren som var ohyggligt ful. Tyvärr blev vi fångentagna av demonerna. Vi var på väg nånstans, utan att jag visste vart. Hur som helst blev jag helt plötsligt sugen på att hångla med ledaren. tack vare att han kunde ändra skepnad kunde jag ju utnyttja det. -Kan du inte förvandla dig till ngn snygg person? Frågade jag. -Visst kan jag det, svarade han. Och han bytte skepnad ett par ggr tills han slutligen fastnade för en pirat. Han var rätt sexig, samtigt som han såg lite otäck ut... hehe. Och hångel blev det. När jag vaknat och skulle iväg, fick jag överrsaskat 2 stora bioaffisher med Orlando Blom och Johnny Depp från nyaste Pirates of Caribean. (Älskar ju dem filmerna) Visst var det en sanndröm, på ett sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Förvandlade dem sig alla till spaceblå demoner -- pirat. Han var rätt sexig. Låter som om du har spelat Sagan om ringen Konungens återkommst och kollat lite på Pirates of the Caribbean.. Redigerad 22 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Låter som om du har spelat Sagan om ringen Konungens återkommst och kollat lite på Pirates of the Caribbean.. Finns det spaceblå demoner i Konungens återkomst? Har aldrig spelat det nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Haha. Du kommer tycka det är så intressant... Drömmen: Jag, Legolas å Gimli besökte en gammal borg. Inne i borgen fanns massa skelett. Plötsligt började skeletten röra på sig och det visade sig att dem var onda. Inte nog med det, förvandlade dem sig alla till spaceblå demoner. Förutom ledaren som var ohyggligt ful. Tyvärr blev vi fångentagna av demonerna. Vi var på väg nånstans, utan att jag visste vart. Hur som helst blev jag helt plötsligt sugen på att hångla med ledaren. tack vare att han kunde ändra skepnad kunde jag ju utnyttja det. -Kan du inte förvandla dig till ngn snygg person? Frågade jag. -Visst kan jag det, svarade han. Och han bytte skepnad ett par ggr tills han slutligen fastnade för en pirat. Han var rätt sexig, samtigt som han såg lite otäck ut... hehe. Och hångel blev det. När jag vaknat och skulle iväg, fick jag överrsaskat 2 stora bioaffisher med Orlando Blom och Johnny Depp från nyaste Pirates of Caribean. (Älskar ju dem filmerna) Visst var det en sanndröm, på ett sätt? Om du kände att du hade någon sorts kontroll, som du verkade ha. ( ) Liknande saker har hänt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Liknande saker har hänt för mig. Tell me, Pleace. (tror iof att det är vanligt med sanndrömmar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Vet inte vad det är, men jag blir helt skadad i huvudet av den drömmen och blir... Inte det lugna jag som jag igentligen är. När jag vaknar lämnar jag heller inte drömmen utan varje gång jag blunder så dyker den bilden upp igen, hela tiden. Alltså, sjukt. Helt uppspelt och förtvivlad blir jag i verkligheten. Sömnlösa nätter. Så är det för mig med, jag drömmer någon lustig dröm, som jag bara har några bilder i huvudet, inget sammanhängande. Jag kommer bara ihåg en gatulykta och en mörk väg, som leder till något som inte går att beskrivas med, jag har ingen aning om vad det ska föreställa. I alla fall så vaknar jag jämt upp och allting känns oändligt långt bort, jag kan kolla mot skrivbordet som står två meter bort, jag ser att den inte är så långt bort men febern förvrider bilden lite så det känns som om det står oändligt långt borta. Skrivbordet har samma storlek, men samtidigt så är det skitlitet, och jag ser pixlar som liksom flyger fram och formar sakerna jag tittar på, hur man nu förklarar. Jag blir helt cp, och blundar jag så ser jag bara saker som är långt bort, till och med det mörka man kan kolla på när man blundar är långt bort, så det är ingen större idé att försöka somna, jag kan bara inte, det blir till att gå upp och göra någonting då. Redigerad 22 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Tell me, Pleace. (tror iof att det är vanligt med sanndrömmar). Äh, kommer nog inte ihåg nån speciell dröm, men det har hänt mig att jag plötsligt blivit sexgalen i en dröm, som om man hade i bakhuvet: "Jag drömmer, sextime. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Inatt drömde jag en sjujäkla konstig dröm. Det började me datt jag flöt runt i havet och vart upp-plockad på en sor båt. Värsta kryssningen var det, med affärer, poler och pirater. SHIT! Pirater var dom! Jaha, så för att undvika ett dumt öde blir det bara att hoppa ner i havet igen. Så simmar jag en liten bit och upptäcker två ubåtar som simmar i sick-sack bredvid varandra. Så simmar jag emot dom och knackar och håller på men ingen öppnar. Så jag hakar mig fast helt enkelt och ubåtarna drar iväg. Så ser jag land och ubåtarna stannar inte för det. Den ena kraschar mot kanten men den andra som jag sitter på fortsätter åka en liten bit och stannar sen. Ut kommer en gubbe som jag inte kan namnet på längre. Efter det är det enda jag minns nåt i stil med en järnväg i en öken. Jag och mannen gick där... Eller nåt. Nån som kan tyda drömmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts