momo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja som tråden lyder, drömde ni nåt i natt? Själv drömde jag att jag kunde flyga, genom att "flaxa" med händerna som en fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Alla drömmer typ 3-4 drömmar varje natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag drömde att det skulle dyka upp en onödig tråd den 19:e juli. ...OMG!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jag drömde att det skulle dyka upp en onödig tråd den 19:e juli. ...OMG!... Jag drömde att det skulle komma en idiot, och spamma min tråd. ...OMG!... Om du inte har nåt vettigt att skriva så skriv inte! ........................... ONTOPIC: T-ryder : Jag vet, men man brukar ju glömma "drömmarna". Och jag gjorde den här topicen för att ni skulle skriva era drömmar som ni typ kom ihåg i natt. Redigerad 19 juli, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Alla drömmer typ 3-4 drömmar varje natt Det finns även teorier om att drömmarna bara "flyger förbi" väldigt snabbt innan man vaknar, och det är därför man kommer ihåg så oexakt och helt plötsligt kan vara nån annanstans. Edit: För att gå lite mer ontopic så kan jag tillägga att jag drömde att Britney Spears var min mor.. Hade 2 syskon och en far också. Edit 2: Har ingen aning om hur jag kan ha drömt det.. Redigerad 19 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Såklart jag drömde nått inatt, bara det att jag inte kommer ihåg vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag hade enganska störd dröm inatt, drömde att jag vaknade och hade massa missade samtal på mobiltelefonen om att jag skulle börjat tidigare på jobbet, sen när jag åker till jobbet lite försenad så har "minigolfkisoken" som jag jobbar i brunnit ner, och jag får skulden för allt, vet inte riktigt hur det slutade då jag blev väckt av min katt som hoppade upp i min säng, kom aldrig tillbaka till drömmen sen, tur det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Japp, en fullt normal fungerande människa drömmer varje natt... men jag kommer inte ihåg vad jag drömde inatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag drömde typ att jag badade på svedal badet o inget mer =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag drömde att jag var huvud karaktären i "tony hawks AW". Och jag gjorde uppdrag, men jag var inne i spelet och kunde göra vad jag ville. Och precis när jag skulle åka till en tjej för att titta under hennes kjol så vaknade jag San historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag drömde att jag var huvud karaktären i "tony hawks AW". Och jag gjorde uppdrag, men jag var inne i spelet och kunde göra vad jag ville. Och precis när jag skulle åka till en tjej för att titta under hennes kjol så vaknade jag :D San historia Hur sant låter det på en skala från 1 till 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jag minns inte vad jag drömde i natt men den senaste drömmen jag kom ihåg handlade om.. eller jag säger bara; ett hotel, DKP, några tjejer, en slags world of warcraft domstol, 3 skäggiga korta jävlar, ett formulär, en massa frågor och så lite död blandat med sorts Robinson tävling. Ni får inte veta något mer, den är alldeles förvirrande, personlig och konstig. Och så slutade inte drömmen bra heller.. Redigerad 19 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag drömde att en tjej i min klass skaffade silikonbröst. Jag var den som "Invigde" dom, med att inviga så menar jag att det var jag som klämde på dom först.. Men min mamma väckte mig, när jag var på god väg att få till det.. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hur sant låter det på en skala från 1 till 10 Det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag drömde att en tjej i min klass skaffade silikonbröst. Jag var den som "Invigde" dom, med att inviga så menar jag att det var jag som klämde på dom först.. Men min mamma väckte mig, när jag var på god väg att få till det.. Skit. Det enda stället du får till det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Det enda stället du får till det på. haha Drömde om en tjej jag vart kär i, var ute i skogen.... låter lite grann sådär men, vi snackade bara Zcruwen @ XD Redigerad 20 juli, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 This is kinnda weird, inatt drömde jag så vitt jag vet 2 drömmar. drömm nr 1. Jag och en tjej från stan träffade varandra, hade en mysig stund, mitt uppe i allt så kysste hon mig, jag vart chockad sen i drömmen vart det lite personligare saker. Det konstiga är att tjejen jag drömmde om, drömmde exakt samma sak fast om mig :S Drömm nr 2. Jag steg in i ett stort rum, uppe i taket var ett stort hål som solen lyste in genom, jag tittade runt mig och hörde såna där riktigt äckliga skratt, jag var beredd med kniven i fickan (av nån underlig anledning har jag jämt kniv på mig i drömmar) skratten kom bara närmare och närmare, jag hörde nånting bakom mig, så jag vände mig om och högg samtidigt, då helt plötsligt låg det en teletubbie på backen framför mig. Jag skrattade så jag vakna. Störda drömmar jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag drömde om mitt X och hans flickvän. Drömmen var ganska bisarr, jag satt och snortade cola. Jag var övertrevlig mot exets tjej, även fast jag i själva verket hatade henne. haha! Sen när jag skulle sova (i drömmen!), låg jag på ngn slags smal soffa och då kom exet och sa att han ville hålla om mig, fast jag skulle inte ta det som att han gillade mig. Minns inte mer av drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag drömde att en tjejkompis var kär i en neger som hade 5 bröder som såg exakt lika dana ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Kan vi inte ta drömmar i Klardrömningstopicen? Det handlar mycket om drömmar, hur man kontrollerar dem också och så. Det kanske inte handlar om just vilka drömmar man haft men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts